28 Kasım 2008 Cuma

GALLAS'IN YAYGARASI


William Gallas'ın geçtiğimiz günlerde kopardığı yaygaranın sebebi oldu. Geçen hafta otobiyografisi "La parole est à la défense" piyasaya çıkmış. Chelsea'deki son zamanlarıyla ilgili kitaptan bir alıntı: "Peter Kenyon benim taleplerimi karşılamayı reddediyordu. Hayatımızı cehenneme çevirmişti. Mayıs 2006'da basın toplantısında Milan'ın benimle ilgilendiğini ve yaptığı iyi teklif karşısında Chelsea'den ayrılmayı düşündüğümü açıkladım. Bu prestijli kulüp bana Chelsea'den istediğimden çok daha iyi bir ücret teklif etmişti. Tam anlamıyla baştan çıkarılmıştım, sadece Euro'larla değil aynı zamanda takımın bana verdiği güvenle. Chelsea ise beni bırakmak istemedi ve onların teklifleri de halen açıktı. Onların gülünç teklifini ve benim ne hakettiğimi hiç kimse bilmiyor."

Hiç yorum yok: