28 Kasım 2008 Cuma

KEDİ UZANAMADIĞI CİĞERE MUNDAR DERMİŞ

Ballon D'or'un sahibinin açıklanmasına az bir süre kaldı. Haftalardır yok Ronaldo'nun "birinci, ikinci, üçüncü benim", yok Henry "bu ödülü Messi haketti" yok efendim Benitez'in "Torres bu ödülü almalı" açıklamalarından artık gına gelmişti. Bugünde Milan'lı ve İnter'li 2 futbolcudan birbirine benzer açıklamalar geldi.


Ronaldinho "benim için Milan ilk, Ballon D'or ikinci sırada" demiş. "Benim için en önemli şey Milan ile şampiyonluğu kazanmak. Ödülü bana verirlerse de mutlu olurum." İstemem yan cebime koy edebiyatı olmuş.


Ibrahimoviç ise son yıllarda şampiyonluğa doymuş olacakki hedef olarak şampiyonlar ligini koymuş. "Bana Ballon D'or ile Şampiyonlar ligi arasında bir tercih yapmam söylense hiç düşünmeden şampiyonluğu tercih ederim." Magazin kokan laflar bunlar!

2 yorum:

UzunPaslar dedi ki...

Merhaba,

Blogumu blog listenize eklerseniz çok sevinirim. Blogumun adresi, http://uzunpaslar.blogspot.com
(e-mail adresinizi bulamadığım için buradan yollamak zorunda kaldım)
İyi çalışmalar!

Protanopia dedi ki...

Ronaldinho geçen yıl ne yapmış, ne performans göstermiş de konuşuyor anlamadım. Onu ilk 30 da aday gösterende kabahat.