19 Mart 2009 Perşembe

IAN WRIGHT - ARSENALLİ OLMA SEBEPLERİMDEN BİRİ

7 yorum:

selaminko dedi ki...

HENRY; WHY DID YOU LEAVE US? demek istiyorum Ian Wright'ın bu pozunun ardından. Bana Henry'i hatırlattı. O forma altında bu gözler Bendtner gibi isimleri görmek istemiyor artık.

kutay dedi ki...

colin kazım da bu cümleyi kuruyor sık sık..

Genç Arsenal dedi ki...

selaminko iyi hoşta Ian Wright Henry arsenal e geldiğinde bendtnerden daha mı tanıdıktı. Henry arsenalden önce italyada bek oynadı. sabretmek lazım. kim kesin konuşabilir bendtnerin bunlar gibi olamayacağına dair.

McDennis dedi ki...

Gecen hafta ITV4'te Sampiyonlar Ligi macini izlerken, devre arasi 15 dakika Ian Wright'in Arsenal'de gecirdigi donemi anlatilan kucuk bir belgeseli yayinlandi. Harika bir oyuncuymus, ben pek hatirlamiyordum, belki de yasim itibariyle...

Bana "Henry yokken, o varmis" dedirtti... Son senesinde kazandigi sampiyonluk sonrasi sevinci gorulmeye degerdi

Her Yol Roma dedi ki...

Shan Wright-Phillips'in üvey babasıdı kendisi.

FC Start dedi ki...

Wright-Bright ikilisi Kristalsaray'da avize satarken Arsenal'de Alan Smith leblebi gibi gol atardı...Leeds'ten Lee Chapman'la gol yarışına girerdi her yıl...Avrupa'dan Futbol haftada bir kez yayınlanırdı...Merson delifişekti...

bilog dedi ki...

Nick Hornby'nin Fever Pitch isimli bir kitabı vardır. Türkiye'de de Futbol Ateşi olarak çevrildi. O kitap da bir Arsenal sevgisi yaratacak kadar güzel. Ben okuduğumda bir sempati kazanmıştım yani :)