13 Mayıs 2009 Çarşamba

BEŞİKTAŞ - FENERBAHÇE CANLI ANLATAMAMA

Selam beyler, bayanlar, eve geldim 20 dk önce elektrik yok. Şimdi geldi sağolsun buradan elektrik kurumuna sevgilerimi saygılarımı yolluyorum. Birlikteyiz efendim. İki takıma da bol şanslar.

Beşiktaş: Hakan Arıkan, İ.Toraman, Sivok, Gökhan Zan, Ekrem, Cisse, Ernst, Yusuf, Tello, Holosko, Bobo

Fenerbahçe: Volkan Babacan, Ali Bilgin, Gökhan Gönül, Lugano, Carlos, Deivid, Selçuk, Emre, Uğur, Alex, Güiza

6' GOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL Yusuffffffffff attı 1-0 oldu. Yine golle başladık canlı anlatıma. Beşiktaş 1 - 0 Fenerbahçe... Ligde iki kez mağlup ettiği Beşiktaş karşısında Fenerbahçe çok erken yenik duruma düştü.

8' Fenerbahçe kalesine Volkan Babacan var. Yusuf'un şutu öyle çok sert değildi ama tam köşeye gitti. Volkan bu topu çıkartabilirdi sanırım...

11' İzmir'de çok güzel bir atmosfer var bu arada. Tribünler iki takım taraftarları tarafından doldurulunca, renkli bir atmosfer yaratılmış.

13' Lugano sarı kart. Lugano'nun hakeme el hareketlerini görünce bazen bu adam İtalyan galiba diye düşünüyorum. Bayadır sarı kart görmüyordu Lugano, özlemiştik.

15' Bu arada Kanaltürk reklam vermiş saha kenarlarına. İlk defa bir Türkiye'de bir tv'nin reklam verdiğini görüyorum.

16' İlk 15 dakika geride kaldı. Beşiktaş'ın 1-0'lık üstünlüğü var, Yusuf'un attığı golle. Maç ortada geçiyor. Ama Beşiktaş sanki 2. golü de atacak gibi duruyor.

20' İbrahim Toraman sarı kart, Uğur Boral'ı yere indirince kartı gördü.

22' OOOOOOOHHHHHHHHHH Bobo dokunamıyor 6 pas üzerinde. Beşiktaş 2. gole çok yaklaştı. 3'e 3 yakaladı siyah beyazlılar sağ çaprazdan Holosko mükemmel bir pas çıkardı Bobo'ya ama Brezilya'lı dokunamadı.

25' OOOOOOHHHHHHHH Alex yerden sert vurdu top az farkla dışarı çıktı. Fenerbahçe beraberliğe çok yaklaştı.

27' GOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLL Güizaaaaaaaa. Açıldı İspanyol. 1-1 oldu. Deivid'in asisti Guiza'nın golü. İspanyol Beşiktaş ağlarını bir kez daha havalandırdı. Son 3 dakikadır Fenerbahçe gol atacağının sinyallerini vermeye başlamıştı.

90' Maç sonu Beşiktaş 4 - 2 Fenerbahçe. Beşiktaş Türkiye Kupası'nın sahibi. Fenerbahçe 26 yıllık hasrete son veremedi. 27 ile 90. dakikalar arası kayıp. Çünkü o arada tam 8 kez elektrik gitti geldi ve en son 2. yarının başında iki takımın sahaya çıkışını gördüm. Son kez elektrik geldiğinde ise Beşiktaş kupayı kaldırıyordu. Burdan yetkililere tekrar sevgilerimi selamlarımı yolluyorum(!), Beşiktaş'ı da tebrik ediyorum. 27 ile 90. dakikalar arası nasıl geçti özetle, ben anlatamadım bari siz bana anlatın merak ediyorum... :)

10 yorum:

mustafa dedi ki...

Ali Abi ellerine sağlık, senin sayende takip ediyorum..Yine güzel bir maç var, yine ben kütüphanedeyim :(

torres dedi ki...

Fb'nin golünün yarısından fazlası Lugano ve Deivid'e aittir bence...

keymark9 dedi ki...

bir şey kaybetmiş sayılmazsın. zaten koca ikinci yarı fenerbahçe sahada olmadığı için beşiktaş tek başına antreman maçı yaptı. keşke 6-7 falan olsaydı da hemen bu gece şu dededen kurtulsaydık...

Yasemin Yıldırım dedi ki...

Çok şey kaybettin :) Anlatılmaz yaşanır üzgünüm.

ACY dedi ki...

sayin ali okanci kemerburgaz gokturk taraflarinda oturdugunu tahmin ediyurm cunku ayni seyler benim basima da geldi en az 10 15 kere elektrik gitti geldi artik bozulur korkusundan televizyonlarin bilgisayarlarin fi$lerini cektik i$iklari kapattik.. cok klasik olacak ama 21.yuzyilda istanbul gbi bi metropolde hala bu denli rezillik..teda$'a ilettigim sevgilerimden (!) hic bahsetmeyecegim..

krealokus dedi ki...

sonrasında ne mi oldu, bobo vurdu gol oldu, bobo gene vurdu, bu sefer kafasıyla, gol oldu, sonra bobo vurmadan verdi holosko vurdu gol oldu, güiza kendini kandırdı hakemde damağımıza bir parmak bal çaldı, alex vurdu gol oldu..onlar erdi muradına biz çıkalım kerevetine..
sonu mutlu bitemeyen masalda burada son buldu..

Kartal Bafiler dedi ki...

Tarihi farkın kaçtığı ve uydurma penaltının çalındığı bir maç izledik.

PENNEARABIATA dedi ki...

@ clean shit

aynen öyle göktürkte oturuyorum. ben böyle bişey görmedim. bi ton aidat veriyoruz bi de sitede jenaratör yok. ne diyim yaw daha, barcelona maçının 30. dakikasında da gitti, başlarım böyle işe deyip yattım...

varol döken dedi ki...

onlar için eğlenceyle bizim için işkenceyle geçti... hiçbir şeye değil maçtan sonra kordon'a gidenin biz olamadığımıza yanarım, ha bir de hayatımda ilk defa bir maç bitmeden çıktım, allahım o an izmir de oturuyor olmak için ne dua ettim...

9 saat yolculukta allahtan stephen king vardı, beşiktaş'tan daha korkunçtu:)

hak eden kazandı, beşiktaş'ı tebrik ederim.

Ghetto Ultras Tribune Group dedi ki...

ne aragones ne takım bütün suçlu bu takım yürüyerek nasıl şampiyon olamaz diyen Aziz Yıldırım'ındır.Kendi egolarını karıştırmadığı tüm branşlarda en iyi Fenerbahçe oysa futbol! Ona karışmasa belkide kupalardan müze aşacaktı ..Yazık oldu Yazıklar oldu