2 Mayıs 2009 Cumartesi

MARCA MI DOĞRU, AS MI?

İspanya'nın en çok okunan iki spor gazetesi Marca ve AS'tan çelişkili iki haber. Marca'nın bugünkü sayısında Barcelona'nın Diego Forlan'ı sezon sonunda Atletico Madrid'den transfer edeceği yazılıyor. Katalanların 29 yaşındaki Uruguaylı'yı kadrolarına katmak istemelerinin sebebi olarak ise Eto'o ve Henry'nin sezon sonunda ayrılacak olmasını gösteriyorlar. AS'ın bugünkü sayısında ise haber farklı. Bu sezon 23 gol atan Forlan'ın Atletico Madrid'de çok mutlu olduğu ve takımdan ayrılmayı düşünmediği yazılıyor. Ben AS'a inanmak istiyorum. Çünkü Forlan'ı değil David Villa'yı görmek istiyorum Barça'da. 2007'de 21 milyon euro'ya Villarreal'den gelen Forlan'ın 2011'e kadar Atletico ile sözleşmesi var. Ve sözleşmesindeki bir maddede Atletico'nun ezeli rakibi "Real'e 36 milyon eurodan aşağı bir bedelle transfer olamaz." yazıyor.

4 yorum:

memduh95 dedi ki...

special minimum fee release clause demek. fm'de yoktu bu. vay be.

father vic dedi ki...

bi de fotomaç var..o da galatasaraya transferi gündemde dio=)))

Adsız dedi ki...

Hem İspanyol basını hem de siz saçmalamışsınız koca Fotomaç diyor ki Forlan'ı Nihat'ın referansı ile Galatasaray bağladı ve senelik 3 milyon Euro alacak. Bonservis rakamları ile külliyen uydurma. Bir kere Madrid 8 milyon Euro istiyor ama yönetim 6 milyon Euro'ya çekmeye çalışıyor gerçi Kewell+7 milyon Euro'ya da olur demişler ama Kewell+3 milyon Euro'dan yukarıya olmaz demiş yönetim. Yani bilmiyorsanız biraz araştırın kardeşim yakınınızda kaynak varken b.k mu var asparagas İspanyol basınına bakıp da bunları yazıyorsunuz? Hayret bir şey ya...

K. A. dedi ki...

el pais.