16 Ağustos 2009 Pazar

MOURINHO & ETO'O

Angelo Moratti tesislerinde dünkü antrenman öncesi Mourinho, Eto'o ile özel bir görüşme yapıyor. Mourinho'nun "Bak yiğidim ben senden İbra gibi topukla gol at, 5 kişiyi çalımla plaseyi bırak falan istemiyorum. Severdim keratayı ama artistin tekiydi. Sen kaleyi gördüğün yerden çak bana yeter, çak ama yani çak, tamam mı?" der gibi bir hali var. Eto'o da "Emrin olur abijim" modunda dinliyor. Tabii bilmiyorum aralarındaki mevzu başka da olabilir. Değil mi Semih Kalkan sen ne diyorsun?
MOURINHO:__________________________________
ETO'O:_______________________________________

22 yorum:

Facchetti dedi ki...

Jose:Ibra'dan daha iyi olmayabilirsin ama Serie A'ya göre çok fazlasın.Bunu kullanman lazım.Ha şayet kullanamazsan,senin için kötü olur aslanım.

Eto'o:Bak Jose ben afrikalıyım.Hafiften deliyimdir.Kafamı bozarsan,seni de kendimi de yollatırım buradan.Hocalığını bil.

Horace Dearly dedi ki...

Jose: Sammy, Pep geçen sene Manchester maçından önce "Mourinho şöyledir böyledir" demiş doğru mu?

Samuel: Abi nolur beni bunların içine çekmeyin, ben futboluma bakayım

Jose: Len alt tarafı bi soru sorduk, hemen ne kıvırıyosun, seni buraya ben aldırdım di mi?

Samuel: Ben kariyerimle geldim hoca! İkimiz de işimize bakalım

Jose: Artizz!

aşkın dedi ki...

j - Gol attıktan sonra ayaklarıma kapanacaksın.Sensei kıyafetini bu yüzden giydim çekirge.

E - ...

esaskenan dedi ki...

mourinho : seni oynatmak istiyorum ama hazır değilsin !
etoo: ne demek hazır değilsin kardeşim oynamak istiyorum ben
mourinho :hazır olmadan nasıl oynatayım seni ?
etoo: sen beni oynatma bak neler yapıyorum gör sen

venezia dedi ki...

jose : ben geçen yaz nirdeydim ?
samuel : nirde ?
jose : yamyam herif ben sana soruyorum ! nirde ?
samuel : gastamonu ?
.
.
.
.

father vic dedi ki...

jose:kusura bakma eto'o ibra burda tek başına gol atıyodu,barcadaki gibi altıpastan vurucağın topları getircek bi taktiğimiz de yok adamımız da..

eto'o:lan sen benle dalga mı geçiosun..ne demek pas gelmez..böyle mi konuşmuştuk gelmeden

bonaventure dedi ki...

MOURINHO: etocan benim bir beyaz şahin var baba yadigarı. sen bilirsin araba piyasasını nedir bunun ederi? elden çıkartayım diyorum da artık.
ETO'O: vallaha hocam benim göztepe sanayiide bir kaportacı abim var ona söyleriz okutur o üçe beşe. bende bilmiyorum şahinin piyasasını tam olarak. çok oldu al-sat işlerini bırakalı..

berserk dedi ki...

M: Bana the special one derler, 1000 gol at yine de buranın yıldızı benim
E : Ben diyorum ki 30 gol garanti
M : Ibra da adam degildi, benim bildigim Etoo ibrayla top diye oynar zaten.
E: Ayipsin, hertürlü abi
M: Hadi göriiyim seni.

Ethem Nostar dedi ki...

M: Geçen seni karıya giderken görmüşler Samuel, doğrumudur duyduklarım?
E:Yok abi olur mu öyle şey ya?
M:Oğlum gittiysen söyle tanıdık indirimi falan?
E: .....

HHKahraman dedi ki...

JM: Olum sen Ibo'dan iyisin. Kazıkladık hıyarları haberleri yok.
SE: İyiyim deemi?
JM: İyisin, iyisin.. Şimdi at 30 gol de keyfimizi bulalım.
SE: Atacam, tutmayın ulan beni, 31 tane atacam...

celine dedi ki...

J : lan , bi kupon yapak bu hafta köşedeki iddaa bayyine gel de programa bakalım
S: tamam kurban , güngören belediye banko 1 bak , direk basalım geçen izledim çok agresif oyunuyolar.
J : la düdük bank asya daha başlamadıki , ben de futbol smart var başlasa haberim olurdu
S : o zaman kayseri maçı alt basalım la , sistem oynarız 30 lira.
J : tamam ben bi de fotomaç iddia eki'ne bakiyim uzman görüşlerini okuyim iyi olur...

fuleliyorum dedi ki...

S.E: Bak hoca ben ne Zlatana benzerim ne Didier'e kadroyu bana göre kuracaksın bana artislik yapmıcaksın senin maço tavırların bana sökmez baştan anlaşalım sonra bozuşmayalım
J.M:Samuelcim beni korkutuyosun ama

Superpippo dedi ki...

j.m. - bak eskiden buralar hep böyle bizimdi.
S.e. - doğrudur abi.

Unknown dedi ki...

JM: Moruk Usain Bolt'u bizim sağ açığa alalım diyorum. Zaten hemşerin iyi anlaşırsınız.
SE: Baba ben Kamerunluyum. Ama uyar yani bana. Her türlü...

ibrahim dedi ki...

etoo: selam, ben superman..! (bkz: superman duruşu) buraya rekorları kırmaya geldim, ehi ehe ehe..

J.M: tosun sen başla bakalım hafif tempo turlamaya sahanın çevresinde.. Pep'e benzemem, kan alcam super kıçından ben senin..

etoo: ohoo, dakka bir kriptonit bir..

kutay dedi ki...

J.M: ne diyorsun yani, mallorca güzel midir? hanımla cocukları alayım gıdeyım oraya dıyorum, ben de bir lokanta açarım portekiz yemekleri yapan, yengen mutfağa geçer, ben de kasada dururum..

S.E: Aga, Mallorca iyi de, çok ufak be. sen sıkılrsın orada. hareket adamısın. alısmıssın londra'ya, milano'ya. gel biz istanbul'a gidelim tam senin şehrin orası, aziz başkan paraya boğar bizi hem, yengeyi de yerleştirisin erdek tarafına, canın sıkılınca basar gidersin, kafayı dinlersin

J.M: İstanbul diyorsun. Frank orada mı hala?

S.E: Orada abi.

J.M. Mallorca'da kiralar ne kadar yeğenim, İspanyolca takılırız orada hem...

untildie dedi ki...

MOURINHO: ...sonra dedim ki bana bak ben kimseye benzemem ya dediğimi yaparsın ya da bu diyardan gidersin dedim
ETO'O: Yapmadı demi dediğini eziksin ulan ezik şu duruşun bile rezil...

Goksu dedi ki...

Jose: Hayirdir ya sen kaslarini mi aldiriyorsun ne ole dur bakem.

Eto'o: E hoca Italya da bu isler moda!

Jose: Lige de uyumun bu kadar kolay olur herhalde dimi la Etocan.

Eto'o: Bu isin saati yok be Jose biliyorsun bu isin bole bir saati olsaydi alirdim simdiye.

Jose: Bu sakacilik ne Eto'o.Adamin asabini bozma adam gibi vur topa golunu at benimde sinirimi bozma.Zaten Seria A dan da sıkılmaya basladim sende sıkmaya baslama canimi!

varol döken dedi ki...

@venezia
olmuş:)

CaRtMaNtR dedi ki...

Adanalı Jose: Lan eto bugün fotomaç aldım. Baş sayfalarında Fener'e gideceğin yazıyor. Daha attığın imza kurumadı edepsiz.

Badanalı Eto'o: Yok abi o gasteyi biliyorum her sene beni Fener'e yollar. Burdaki kontratım bitsin oraya gideceğim walla sırf gazete yalancı çıkmasın diye.

twi dedi ki...

E:Afrikali açılımı yapmışsın ne ayak.
J:Yok be hafız milliyet.com.tr nin kolpası o.

Unknown dedi ki...

Jose: Hacı hayırdır. Geçen hafta gelmedin halısahaya. Yıllık izne mi çıktın? İzin çıktı mı sonra yengeye?

Eto: Çıktık müdürüm. Bi hafta Didim yaptık. Yengenin işi sancılı oldu ama hallettik.

Jose: Kaça kaldınız?

Eto: Ya bizim kayınçolar orda. Didim'de polis kendisi. Onların evinde kaldık. Bi hafta takıldık orda işte. Pansiyonlar ateş pahası abi. Durumum belli. 5 tane çocuk yapmışım ben, 5 yıldızlı otele mi gideyim.

Jose: İyi hadi. Beleşe kapattın gene koskoca tatili. Yav göbek de büyümüş ha, sulak yermiş sizin kayınçonun evi.

Eto: Harbi mi la? Bakıyım. Eritiriz yav o kolay...Bu hafta 5 golüm var garanti, sonra darılmaca olmasın.

Jose: Hadi beyler. Takımlar belli mi. Başlayalım artık 10 dakika geçti bile.

....