4 Ekim 2009 Pazar

SADRİ BAŞKAN'DAN ÖZÜR DİLİYORUM

Bu sabah yazdığım "Yapma Sadri Başkan" isimli postta Sadri Şener'in maç sonrasında yaptığı ve yazılı basından okuduğum açıklamalarına katılmadığımı söylemiştim. Bazı gazeteler maçtan sonra Sadri Başkan'ın "Çok gol kaçırdık ama bu kaçan puanları geri getirmiyor. Yönetim olarak elimizden geleni yapıyoruz. Ama bunun karşılığını alıyor muyuz, almıyor muyuz orası tartışma konusu. O kadar pozisyona girip gol atamamayı ben de anlamıyorum. Bunu hocaya sormak lazım." dediğini belirterek beraberliğin sorumlusu olarak Hugo Broos'u gösterdiğini yazmışlardı. Ben de buna aldanarak sayfanın biraz daha aşağısında bulacağınız o yazıyı yazmıştım. Ama bir de ağzından dinleyince yanıldığımı anladım. Sadri Şener "Çok gol kaçırdık ama bu kaçan puanları geri getirmiyor. Yönetim olarak elimizden geleni yapıyoruz. Ama bunun karşılığını alıyor muyuz, almıyor muyuz orası tartışma konusu." dedikten sonra muhabir arkadaşlardan biri araya girip "Çok gol kaçırdı Trabzonspor ne diyeceksiniz? Sonuç yok!" diye soruyor. Sadri Başkan da tüm sakinliğiyle bu soruya verebileceği en güzel, en doğal cevabı veriyor. Bu soru teknik bir soru gibisinden "Onu ben de anlamıyorum. Onu hocaya sormak lazım" diyor. Burada Sadri Başkan'ın Broos'u sorumlu tuttuğu falan yok yani. Ha belki tutuyordur onu bilemem ama bu söylediklerinden öyle bir sonuç çukmıyor. Bazı yazılı basın bu açıklamaları tek bir cümleymiş gibi verip olayı başka tarafa kaydırmış. Trabzon bazen İstanbul'a bayağı uzak oluyor anlayacağınız. Bu yüzden Sadri Şener'den özür diliyorum.

2 yorum:

ebirinci61 dedi ki...

cok güzel bir tespitte bulunmuşsun tebrik ediyorum.

Adem dedi ki...

Sadri Şener İronisi... Hocaya sormak lazım. Forvet almazken adama sordunuz mu?! Yok, Ama gol atamayınca hocaya sormak lâzım! Geçen sezon kaçan Şampiyonluğun en büyük iki sorumlusuyla yola devam ederken hocaya sordunuz mu? Yok! ama gol atamayınca hocaya sormak lâzım. Bence hocaya sormak gerekmiyor, Mahmut Aksu ile Hayrettin Hacısalihoğlu'na sormak lâzım.