9 Kasım 2009 Pazartesi

LYON 5 - 5 MARSİLYA

Maçı izleyemedim ama 5 gol atıp kazanamamak ne demektir yahu? Daha önce 1932'de Fives-Cannes, 1937'de Cannes-Kızıl Yıldız ve 1957'de Nice-Lille maçı 5-5 bitmiş. Lider Bordeaux'nun ligin alt sıralarında yer alan Lille karşısında 3 puan bıraktığı haftada Lyon'a liderlik koltuğuna oturma fırsatı geçmişti. Sen Marsilya karşısında 80. dakikada 4-2 yenik duruma düşüp 90. dakikada 5-4 öne geç, duraklama anlarında beraberlik golünü kalende gör. O topu saha dışına yollarım her ayağıma geldiğinde yine yemem o beraberlik golünü.

Goller ulaştı elime. İnanılmaz maç olmuş gerçekten. Lyon kalecisi Lloris ile Marsilya savunması sonucun oluşmasına büyük tesir etmiş.

15 yorum:

Can dedi ki...

Ya da 5 gol yiyip kaybetmemek.

Adsız dedi ki...

Bu maçı izlemeyen kendisini yüksek bir yerlerden aşağı atsın.

PENNEARABIATA dedi ki...

program sunuyodum izleyemedim, atayım kendimi yani öyle mi? :)

Adsız dedi ki...

Valla golleri görünce kendin gideceksin abi zaten köprüye :)

TA dedi ki...

fransa ligi bu sene çook çook iyi.ingiltere ve ispanyadan sonra 3. iyi lig olmaya aday.

Arif dedi ki...

bayılıyorum böyle maçlara. boşuna demiyorlar, bir maçı seyredilesi kılan an büyük etkenlerden biri gol sayısı diye belki de.

ali bey bir şey daha soracağım, demişsiniz ya daha önce şu maçlar 5-5 bitmiş diye. bu istatistikleri bilgileri nereden alıyorsunuz? böyle bir site varsa öğrenmek isterim açıkçası.

mondo trasho dedi ki...

kanal a tekrarını verse keşke.

mondo trasho dedi ki...

kanal a tekrarını verse keşke.

Adsız dedi ki...

Program demisken sizin gozluklu yorumcu abiye kafa goz girmenize az kaldi gibi geliyor bana.

steven_stiffler dedi ki...

Penaltının çekimi PESvâri...

Ali Ece dedi ki...

Yılların Marsilyalısı olarak 4-2 öndeyken 5-4 yenik duruma düşüp maçı 5-5'e hem de tam Marsilya way getirmek... Mükemmeldi... Brandao, Cascarino: OM'in iyi bir pivot santrforu varsa Om tadından yenmiyor tarihsel olarak

PENNEARABIATA dedi ki...

@ arif

bilgileri fransız basınından aldım.

Pamukk dedi ki...

son 10 dk cisseyi izleyeyim diye açıp 4 gol gördüm daha ne ossun.

Fatih dedi ki...

her golden sonraki taraftarlarin 'goooooool' bagirisi mukkemmel. lyon taraftarlari icin nasil bir duygudur 'tamam simdi aldik bu maci' diyip berabere bitirmek. ya da marsilya taraftarlari icin son dakika golu yedikten ve 'gitti mac' dedikten sonra beraberligi yakalamak. ben orada olsam ben bagiririm her iki takimin attigi gollerden sonra.

bu arada ozetleri izlerken suratima sapsal bir gulumseme yayilmis, 2 dakikada bu kadar zevk aldim maci izleseydim nasil bir ruh haline girerdim bilemiyorum.

tekrar dinleyin o gooooool seslerini.

aslan bayat dedi ki...

kanal a mutlaka bu maçı tekrar yayınlamalı galatasaray diyarbakır macından sonra 10 tane gol ve müthiş oyun cok iyi oldu be