19 Ocak 2010 Salı

31 DİŞLİ MEXES

Bu da Roma'nın bugünkü antrenmanından. Claudio Ranieri de 2 saatlik zorlu bir antrenman yaptırmış takıma. Haftasonunda deplasmanda Juventus'la oynayacaklar. Diğer tarafta da Inter-Milan derbisi var. Roma için Juve deplasmanı zirve yarışından kopmama adına çok önemli bir sınav. Antrenmanda Mexes, Perrotta ile girdiği mücadele sırasında ön dişlerinden birini kaybetmiş. Ama görüldüğü gibi Fransız hiç üzgün değil. Ben de ilkokula giderken buna benzer bir diş kırma olayı yaşamıştım. Hiç unutmam, kuzenimle evde karate yapıyoruz, bir o vuruyor bir ben. En son gözümü kapatıp dönerek öyle bir tekme savurdum ki kuzenin tam ağzına geldi ve ön dişlerinden biri kırıldı. Bir daha hiç dişi olmayacak diye çok korkmuştum. Neyse ki yerine yenisi çıktı. Şimdi de Ezel'in çekimleri sırasında tüm ekibin güvenliğini sağlamakla meşgul.

2 yorum:

raul #7 dedi ki...

Kaç dişli?iice bakın bakim :)

varol döken dedi ki...

dönerek uçan tekme falan, spora yeniden başladım, baktım yine eskisi gibiyim... ohhh reklama gel ali, yoksa sportsali zinciri mi açacaksın?

ilk müşterin ben olurum ama zincirin içine bar isterim, rakı sofrası isterim:)

mexes de rakı içsin, acısını alır...