8 Nisan 2009 Çarşamba

BARCELONA'LI PODOLSKI

Bazı futbolcular vardır yıllarca forma giydikten sonra kariyerlerinin ilerleyen dönemlerinde başka büyük bir takıma transfer olurlar ve işte "ben küçükken zaten bu takımı tutardım, mahalle arasında top oynarken bu takımın formasını giyerdim üzerime, damarımı kesseniz bu takımın renklerinde akar kanım" falan filan diye zırvalamaya başlarlar. Haklı da olabilirler çünkü eğer bu iki takım ezeli rakiplerse asıl tuttuğunuz takımı saklamanızda can güvenliğiniz ve geleceğiniz için fayda vardır. Ama bazılarının yaptığı bu zırvalamalara benim gerçekten inanasım gelmiyor arkadaşlar. Çok yüzeysel, günü kurtarmaya çalışma, nabza göre şerbet verme gibi geliyor bana.

Bazı futbolcular da vardır, çok daha önceden cesurca, sevdikleri, gönüllerindeki takımı açıklarlar Podolski gibi. Annesi beslerken Podolski'yi "Ben iki takım tutarım Köln ve Barcelona. Köln doğup büyüdüğüm şehir, Barcelona ise Romario ve Stoichkov'dan beri hayallerimi süsleyen, aşık olduğum takım" demişti. Bugünlerde biraz sıkıntılı bir dönemden geçiyor Polonya asıllı. Bayern Münih formasıyla bakalım rüyalarının takımına karşı bu akşam rüyalarının stadında oynama fırsatı bulabilecek mi?

1 yorum:

Tunç Bozacılar dedi ki...

sergen ile alpay 'ı hatırlarım doğuştan fenerliler olarak eskilerden !