6 Nisan 2009 Pazartesi

(T)OSURMAYA SARI KART

İngiltere'de haftasonunda oynanan bir maçta hakem (t)osuran futbolcuya sarı kart gösterdi. Rakip takımın futbolcusu penaltı kullanırken Chorlton Villa'lı futbolcu gaz bırakınca hakemden centilmenlik dışı harekette bulunduğu gerekçesiyle sarı kart görmüş. İşin ilginç tarafı International Manchester FC'li futbolcu penaltıyı kaçırmış ama hakem tosuruğun ardından penaltıyı tekrarlatmış ve bu kez gol olmuş. Chorlton Villa'nın teknik direktörü maçın ardından "Vay bee, oyuncularımızdan biri gaz bırakmış ve hakem de bunu duymuş öyle mi? Ne kulak varmış ama! Sanıyorum evde karısı sürekli gaz bıraktığı için kulağı bu seslere aşina" demiş!

2 yorum:

benjcev dedi ki...

aslında, on kusurlu hareketten biri mi bilmiyorum ama yılalrca bizi yemiş gurbetçiler. soruyorum şimsi onlara, hani osurmak değil geğirmek ayıptı?

hakemi tebrik ediyorum. yerinde bir karar vermiş. ben de penaltı atarken, rakip futbolcu osursa, ağzını burnunu kırarım onun. bana değilse yaptığa işe saygısı olsun. yarın bir gün kalecisi, çok afedersiniz dışkısnı bırakır kale çizgisine, forveti korner direğine işer, önünü alamazsınız bu işlerin. libero sümüğüne zar zor tahammül ediyoruz, fazlası zarar.

ayrıca, bu osuruk, canlı olarak dünyanın en fazla dinleyici, izleyici kitlesine sahip olan osuruğu olabilir. guiness'e sormak lazım. tam bilemiyorum şimdi.

bilog dedi ki...

En merak ettiğim raporuna ne yazdığı :)