28 Mayıs 2009 Perşembe

MORIENTES BOŞA ÇIKTI

Morientes dün Valencia'lı olarak son kez basının karşısına geçti. Ayrılıyorum. Futbola devam edeceğim ama önümüzdeki yıl nerede olacağımı bilmiyorum dedi. Adını duyurduğu ve ardından Real Madrid'e transfer olduğu Real Zaragoza'ya dönme ihtimali varmış. Galatasaray'ın yıllarca transfer listesindeydi, bir türlü gerçekleşmemişti, rüya olarak kalmıştı. Ümit Karan ve Nonda'nın yerine Baros'un yanında düşünülebilecek bir isim. Liverpool'da birlikte oynayamadılar, Baros ayrıldığı sezon Morientes transfer olmuştu. 33 yaşına geldi ama Güiza kadar oynar diyorum en azından, belki fazlasını da verir. Hava toplarında etkili olabilecek bir isme ihtiyacı var Galatasaray'ın. Koy Baros'un yanına 35 gol atsınlar ikisi önümüzdeki sezon. Valencia'nın siyah şort beyaz forması gözümün önüne gelince aslında Beşiktaş'a da yakışır diyorum.

Morientes'in iki Valencia'lı arkadaşıyla ilgili gönlünden geçenleri de söyleyelim; "Silva ve Villa'nın Valencia'dan ayrılmasını hiç istemem. Ancak kulübün yaşadığı şeyler ortada. Eğer ayrılacaklarsa Real Madrid'e gitmelerini tercih ederim, Barcelona'ya değil."

4 yorum:

Unknown dedi ki...

bu adamı ben ümit karan a benzetiyorum. ikisininde kaderi aynı. oynarlar, didinirler, gollerini çakarlar ama bir türlü takımları tarafından sahiplenmezler.

Erdal dedi ki...

rahat 2 senesi var, ruud'un bir hayal olduğunu düşünürsek cimbom bu adamı almalı.

bonaventure dedi ki...

yok yok maldiniye bir sene kapıları açmalıyız. emreyle birlikte iyi bir ikili olurlar..

fatih dedi ki...

gelmesin bu memlekete...