24 Mayıs 2009 Pazar

THIERRY HENRY'NİN PUSULASI

Barcelona'nın dünkü şampiyonluk kutlamalarını izlediniz mi? Sağolsun NTV neredeyse sonuna kadar bize muhteşem görüntüleri yaşattı. Kupa töreni, futbolcuların mikrofonu teker teker alarak taraftarlara seslenmesi, çocuklarıyla sergiledikleri biz büyük bir aileyiz görüntüsü, havai fişek gösterisi vs. hepsi harikaydı. Benim bu kaçırılmaması gereken gecede en çok dikkatimi çeken şey futbolcular ve teknik direktör Guardiola tribünlerin önünde kupayla tur atarken Henry'nin orta yuvarlakta oturarak onları izlemesiydi. Buğulu gözlerle arkadaşlarına bakıyordu. Aklıma gelen ilk şey acaba Fransız ayrılıyor mu oldu. Arsenal'de geçirdiği 8 yılın ardından 2007'de gelmişti Barcelona'ya. 2 yıl önce Arsenal'den ayrılırken Arsene Wenger'e "Genç bir takım kuruyorsun. Çok başarılı olacağına da inanıyorum. Ama benim bekleyecek vaktim yok. 30 yaşıma geldim" demişti. Hedefi koleksiyonuna bir Avrupa Şampiyonluğu da eklemekti. Barcelona bunu gerçekleştirmesi için en ideal takım olarak gözüküyordu ve Katalanlar'dan gelen teklifi değerlendirdi. Şimdi hayalini gerçeğe dönüştürmeye çok yakın. Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu için eğer oynayabilirse M.United karşısında varını yoğunu ortaya koyacaktır. Kupayı kaldırması halinde de misyonunu tamamlayıp Arsenal'e dönmesini bekliyorum. Ve sanırım Henry'nin pusulası da çok yakında kuzeyi, Londra'yı gösterecek. Dünkü bakışların, tavırlarının göstergesi buydu. Arsenal'i çok seviyor ve bırakın A takımı, yedek takımın maçlarını bile her hafta takip ediyor. O'nun bıraktığı Arsenal takımı şimdi daha da tecrübe kazandı. Ve Henry'nin liderliğine fazlasıyla ihtiyacı var. Henry'nin Henry olduğu Arsenal'de futbolu bırakması dileğiyle...

4 yorum:

omega dedi ki...

Arsenal'in bize göre ihtiyacı var ama Arsenalli oyuncular Henry gittikten üzerindeki baskının gittiğini, daha rahat oynadıkalrını söylemişlerdi.Özellikle Fabregas memnun olmuştur gitmesinden.Bence dönüşü Arsenalli oyuncuları pek mutlu etmeyecektir.

Bellamy. dedi ki...

uzun süredir giymediğim 14 numaralı arsenal formasını giydirir bana öyle bişey yaparsa.

armgn dedi ki...

Bir zamanlar bir takımın başkanı olsam alacağım iki futbolcudan biri derdim. Diğeri de Nedved idi. Futbol hayatının sonunda tekrar Arsenal forması çok yakışır.

alperensaylar dedi ki...

o takım liderlik edecek tecrübeli isim zaten gallas değil henry olmalıydı.