30 Haziran 2009 Salı

U21 AVRUPA ŞAMPİYONU ALMANYA

Almanlar devşirdikleriyle, yetiştirdikleriyle çok iyi bir kuşak yarattı. Avrupa şampiyonası finalinde, İngiltere'yi 4-0 yenerek kupanın sahibi oldular. Bayern'in keşfettiği 1.94'lük Sandro Wagner 2, Leverkusenli Gonzalo Castro(İspanyol asıllı) 1 gol attı, Bremenli Mesut Özil de 1 gol atıp 2 asist yaptı. Maçın adamı Mesut seçilirken aynı zamanda 7 golle gol kralı olan İsveçli Marcus Berg ile birlikte turnuvanın en büyük yıldızı olarak gösteriliyor.

4 yorum:

Consigliere dedi ki...

forma çok iyimiş bu arada..

erenbatum dedi ki...

ya hala yanıyorum bu adamı alamadığımıza biliyorum bir türk den çok alman adam ama yine işte

not: gerçi yıldıray ne oldu ki mesut olsun ahh bu teknik adamlar ne çektik ise onlardan çektik.

Özgür Umut Vurgun Blog dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Özgür Umut Vurgun Blog dedi ki...

Ah aaah...maçı izlerken kahroldum blogda da baya eleştirdim..Mesut izlerken Fatih hocanın şu lafı aklıma geldi"Almanlar Mesut'u ne kadar oynatır ki" demişti. İşte gördük nasıl ve ne kadar oynattıklarını. Bizde de Nuri Şahin var. oynatalım bakalım oynatabilecek mi Fatih Hoca..