26 Ağustos 2009 Çarşamba

DİYARBAKIRSPOR BAŞKANI'NIN GAFI

"Çıkan olaylarda amigoların da payı var. Gruplarına sahip çıkmadılar. Biz her maçta takımlarını desteklesinler diye amigolara 500 bedava bilet veriyorduk. Ama böyle olaylar çıkarmaya devam ederlerse bizim de bedava bilet verme gibi lüksümüz olamaz. Bu stadın kapısından da bir daha içeri giremezler."
Bu sözler Diyarbakırspor Başkanı Çetin Sümer'e ait. Çıkan olaylarla ilgili birçok açıklama yapmış ancak benim en çok dikkatimi çeken yukarıdaki sözleri oldu. Başkan Sümer, amigolara sallamış ama bir gaf yapmış. Bazı kulüplerin yönetimlerinin taraftar gruplarına bedava bilet verdiği, buna bazı çevreler tarafından da çok uzun yıllardır göz yumulduğu söylenir. Diyarbakırspor Başkanı ise amigolara sallarken biraz kendini yakmış. Bildiğim kadarıyla bu bir suç sonuçta ve 6 ay ile 1 yıl arası hapis cezası var. Suçlu bulunursa ayrıca başkan her bilet için 250 TL ödemek zorunda kalır.

5 yorum:

stalker dedi ki...

gfb, aziz yıldırımdan bilet aldığını açıkladığında kamuoyu neredeydi? siz neredeydiniz? neden yazmadınız? bırakın bu işleri... diyarbakıra sallamak kolay. kimse sizi koltuğunuzdan etmez, ama kalantorlara gelince yaşasın üç maymun.

PENNEARABIATA dedi ki...

@ stalker

hatırladığım kadarıyla gfb aziz yıldırımdan bilet aldığını açıkladığında bu blog yoktu. O yüzden muhattabın ben değilim. ayrıca burada bir başkan çıkıp bedava bilet verdiğini söylüyor. taraftar grubunun açıklaması ile bir başkanın açıklamsı arasında dağlar kadar fark var.

esaskenan dedi ki...

doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar hesabı herkes veriyor kardeşim tek don kişot sen misin çıkıp da söylüyorsun bedava bilet diye çıkıp desin ki biri yada bir yönetici ben yada benim kulübüm herhangi bir şahıs yada zümreye bedava bilet vermiyoruz! boş laf hepsi veriyor

Sade dedi ki...

Bedava bilet zaten bilinen gizli gerçeklerden... Ama bu diyarbakır başkanının ilk gafı da değil biraz dan dun konuşan biri gibi geldi bana...

Gaf yapsa da; yarın çıkar ben böyle demek istemiştim der yırtar gider...

Dem Coetzee dedi ki...

Talihsiz bir açıklama olmuş Kulüp zaten ceza alacak bu da eklenince ceza artar gibi geliyor bana .Başkan acemice davranmış bence.