28 Eylül 2009 Pazartesi

TÜRK FUTBOLCUSUNUN İTİRAFLARI

Türk futbolcusu dürüsttür, bunu her zaman söylerim. Gelgelelim hakemi yeri gelince aldatırlar, aldatmaz değil. Ama işte dürüsttürler en nihayetinde! Maçtan sonra çıkar dobra dobra itirafta bulunur, gerçeği açıklayarak kamuoyunu aydınlatırlar. Birkaç haftadır bunun en güzel örneklerini yaşıyoruz. Sağolsun Ali Güneş geçen hafta 94 yaşındaki dedemin bile gördüğü mükemmel kurtarışının ardından maçtan sonra herkesin bildiğini saklamadı(!) ve "Evet elle müdahale ettim" diyerek ne kadar dürüst olduğunu ortaya koydu. Bu haftaysa Denizlisporlu Caner, Manisaspor karşısında takımına kazandırdığı penaltı pozisyonuyla ilgili "Açık konuşmak gerekirse ciddi bir müdahale almadım ama hakem öyle bir karar verdi. Bence penaltı verilmeyebilirdi." diyerek beni benden alan futbolcular kervanına katıldı. Caner'e helal olsun diyorum ve umudumu ilerleyen haftalara taşıyorum. Onlardan beklentilerimse çıtayı biraz daha yükseltmeleri. Eğer maçtan sonra değil de hemen pozisyonun ardından gerçeği hakeme açıklarlarsa işte o zaman hepsinin alınlarından öpeceğim. Yabancı futbolcular da diliyorum ki bundan sonra bizimkileri örnek alırlar!!!

5 yorum:

Unknown dedi ki...

pozisyon sonrası ilk itirafı yapana ps3 hediyemiz olsun :))

ERKUT dedi ki...

bu işin ağa babası Gençlerbiriliği forması ile frikikten beiktaş2a hol attığı maçın sonunda vuruş sırasında vuruşu iptal ettiğine dair düdük çalan lakin poz,isyon gol ounca santrayı gösteren hakemin kararına '2 evet iki kez düdük çldı '' diyerek karşı duran Ali Tandoğan'da dahil edilebilir. 1-1 biten maç yanlış anımsamıyorsam tekrar edilmişti.

Jordi Metal dedi ki...

herkes Nedved mi abicim maç esnasında söylesinler. Yada Özgürcan.

blogger dedi ki...

fener - galatasaray, yada rangers-celtic, boca-river maçı, maç 0-0 dakka 90+X eliyle gol atsın ya da çıkarsın topçu, yiyosada bunu hakeme söylesin. ozaman elini öper duvarıma posterini asarım :)

venezia dedi ki...

açık söylemek gerekirse bu sezon ivan ergic ten bekliyorum bu tarz bi hareket.kariyerinde fazlasıyla var çünkü bu tarz centilmence hareketler.