11 Ekim 2009 Pazar

FUTBOLDAKİ ARILAR

İlk arı vakası geçtiğimiz günlerde yaşandı. Cannavaro'da rastlanan doping maddesinin ardından Juventus kulübü İtalyan futbolcuyu arı soktuğu için bir ilaç kullandıklarını ve bunu da doping kuruluna önceden ilettiklerini belirtti. İkinci arı olayı da dün Meksika'da yaşandı. Azteca Stadı'nda Meksika-El Salvador maçı öncesi El Salvador kalesini mesken tutan arılar kaleciyi rahatsız edince yetkililer olaya yangın söndürme tüpleriyle müdahale etti. Bu yüzden 10 dakika geç başlayan maçı Meksika 4-1 kazandı ve 2010'a gitmeyi garantiledi.

1 yorum:

Genç Arsenal dedi ki...

bende maçı izleyecektim bir baktım arılar sarmış kaleyi. kovanı mı vardı kalede anlamadım. ya da meksikalı seyirciler mi fırlattı poşetle. mikrofonlara falan da yığılmışlar. baktım bu maç gecikecek bakmayayım demiştim :)