5 Mayıs 2010 Çarşamba

PES 2011'DEN İLK GÖRÜNTÜ

13 yorum:

yusufgs dedi ki...

PES 11'de insallah Bundesliga lisansini almis olurlar.Her sene yama indirmekten biktik yahu :):)

gökhan dedi ki...

son 3 yıldır kötü oyunlar çıkaran konami 1 yılda ne kadar geliştirebilir ki oyununu?

pes öldü yaşasın yeni kral fifa.

Batistuta35 dedi ki...

Daima fifa!

SirEvo dedi ki...

2003'den beri pes! :P
YAhu Pes 2011'den görüntü gelmiş fifa falan yazıyorsunuz, ne alaka? :)

sannti dedi ki...

hala pes oynayanların olduğunu gördükçe üzülüyorum. ne kadar çok şey kaçırdıklarından haberleri yok halbuki.

Ze1903 dedi ki...

Hemen olay PES vs. FİFA ya dönmüş yine..Ölümüne Sensible Soccer

Unknown dedi ki...

Fifa'yı en son 2004'te oynadım.Pes'in üstüne oyun tanımam.

fatih dedi ki...

fifa oynarken hırsdan parmağını sakatlayan, tv yi kıran, sabahlara kadar uykusuz kalan görmedim henüz, karakter meselesi bi yerde elit takılmaya çalışan kesim bu aralar daha bi fifacı oldu, neyse

gökhan dedi ki...

elit takılmakla alakası yok olayın. niye oyun oynuyoruz? eğlenmek için. konami 2008e kadar bizi fazlasıyla eğlendirdi ama 3 yıldır kötü oyunlar çıkarıyor. aksine fifa sürekli üstüne koyuyor ve müthiş bir gelişme kaydetti. şu anda fifa pesin çok önünde ve oyun piyasasında daha çok tercih ediliyor. tabi türkiye de işleyiş farklı. konsollar çok yaygın olmadığı için insanlardaki pes hastalığı devam etmekte. bunuda doğal karşılıyorum. ancak konsol sahibi olup pesi tercih edenleri de anlamakta zorlanıyorum.

umarım pes 2011 şahane bir oyun olur, sabahlara kadar oynarız. ama 1 yılda büyük bir gelişim göstermeler mantıklı gelmiyor. inşallah yanılan ben olurum.

SirEvo dedi ki...

@gökhan
Konsolu bilmem, evimde konsol yok, etrafımdaki insanlarda konsol yok ama PC'deki Fifa'yı gördüm. Çöp niyetine bakmam suratına onun. PC'de hala PES önde.

gökhan dedi ki...

@SirEvo

zaten pc için çıkan fifa tamamen farklı bir stüdyo tarafından hazırlanıyor. konsol için çıkan fifa ile aralarında zerre benzerlik yok. benim yazdıklarım konsol versiyonu üzerinedir. yoksa pc için konuşmak gerekirse elbette pes önde.

tavsiyem bigün git bir ps3 kafede fifa 2010 oyna. en azından bir dene, boşa konuşmadığımızı görürsün :)

SirEvo dedi ki...

PS3 kafede fifa2010 oynasam bile evimde sürekli oynayamadıktan sonra bir anlamı yok dostum. :) O kadar güzel diyorsun bir de, para bayılmayalım kafelere ps3lere sonra... :))

Mehmet Tuna dedi ki...

oha mevzu çıkmış lan burda bile.. :D

Şu ülkeyi çekirdek sevenler ve sevmeyenler diye bölüp, kavga çıkartırım, iddaa ediyorum :D