7 Haziran 2010 Pazartesi

BAĞIŞ ERTEN İLE KUPA AFRİKA'DA 6. BÖLÜM

Kupa Afrika'nın Olimpiyat Stadı'nda yaptığımız çekimlerinin sonuncusunu geçtiğimiz perşembe günü gerçekleştirdik. Bağış Erten ile dünya kupasının başlamasına birkaç gün kala nostalji yapıp, Güney Afrika ile ilgili değerlendirmelerde bulunduk. İkimiz de heyecanı yoğun bir şekilde hissediyoruz. Gerd Müller ile ilgili bir dosyamız var. Jabulani ve Vuvuzela ile ilgili de konuştuk. Jabulani'yi birçok kaleci eleştiriyor. Biz de bu bakkal topu denen meşin yuvarlağın nasıl imal edildiğini anlatan bir video ekranlara getireceğiz. Yine ödüllü sorumuz da olacak. Bu hafta doğru cevabı veren 50. kişi Aral'ın katkılarıyla PS3 Fifa 2010 Dünya Kupası oyununu kazanacak. Cevaplarınızı ve programla ilgili görüşlerinizi kupaafrika@yirmidort.tv adresine bekliyorum. Kupa Afrika bu akşam 22:15'de 24'te. Olimpiyat Stadyumu'ndaki çekimlerimizi de böylece Bağış Erten ile bitirmiş oluyoruz. Kupa sırasında Okay Karacan ile stüdyoda olacağız. Alttaki fotoğrafta 3. kişi de programın kurgusunu yapan, bu işin Türkiye'deki efendilerinden Fatih Çevik.



Kazanan: Sorumuza doğru cevabı veren 354 kişi arasında 50. kişi Ahmet Emin oldu. Kendisini tebrik ediyorum. Güle güle oynasın. Dünya Kupası sırasında bol bol antrenman yapsın. O gün oynanacak maçlarla ilgili provalar yapmayı da unutmasın!

1 yorum:

Pamukk dedi ki...

e kim kazandı? ben unutunca herkes mi unuttu
ben unutmayınca kimse unutmuyo bide hızlı oluyo
bahtsız ben:(