8 Temmuz 2010 Perşembe

ALMANYA-İSPANYA MAÇININ ARDINDAN

Köln'ün kuzeyinden geçen A3 karayolu en işlek otobanlardan biridir. Almanya-İspanya yarı final maçı öncesi ve sırasındaki iki farklı fotoğrafı var yukarıda.

Maçın başlarında sahaya giren de bizim meşhur Jimmy Jump değilmiş. Çakma Jimmy bu. Hasan Kabze'ye benzettim biraz.

"Ahtapot da yanılabilir." de yanılmadı işte. Hayvancağız yine bildi. İçine Nostradamus kaçmış resmen. Birkaç fanatik Alman, su dünyasının kapısından bekliyormuş, "verin onu salata yapıp yiyeceğiz" diyorlarmış.

En çok da bu iki Alman'a üzüldüm ama!

2 yorum:

Seçkin Deniz dedi ki...

ne yalan söyleyim hiç üzülmedim Almanlara, Liglerini de sevmiyorum zate:)


Lenovo Warcraft 3 Ligi

Unknown dedi ki...

Malesef Ülkemiz sessizlige boguldu, ahtapot salatasini bende özlemedim degil :))