5 Aralık 2008 Cuma

MÜFİT ERKASAP'A AYIP ETMİŞLER


Milli takım teknik sorumlusu Fatih Terim'in yardımcılığını yapan Müfit Erkasap'ın Hertha Berlin maçını izlemek için Galatasaray Kulübü'nden bilet istediği, karşılığında "veririz tabii ama 45 euro" cevabını aldığı iddia ediliyor. Bunun üzerine Erkasap Hertha Berlin kulübünü aramış. Bileti Almanlar'dan alan Müfit hoca maçta GS'li oyuncularla ilgili rapor tutmuş. Böyle birşey gerçekten olduysa çok büyük ayıp edilmiş ama bunu yaptıysa Galatasaray Kulübü'nden bir densizin yaptığını düşünüyorum. Müfit hoca GS'li oyuncularla ilgili olumlu raporlar tutmuştur ama ya şampiyonluklar yaşadığı sarı kırmızılı kulüple ilgili???

4 yorum:

pclion dedi ki...

Bu yapılan kaçıncı densizlik acaba, milli takım sorumlusunun 45 euro'suna mı muhtaçtır Galatasaray? Ne biçim bir bürokrasi kültürümüz var anlamadım ki...

Cenky dedi ki...

Hasta bir Galatasaraylı olarak, GS kulübünde yapılan bu bir milyarıncı densizliğe hiç şaşırmadığım gibi, bu zamana kadar nasıl olmuş da bu tip bir densizliği ertelemişler diye düşünüyorum. Aslında sadece Erkasap da değil kulübe hizmet vermiş her kim varsa onları stada bile almamak hatta Mecidiyeköy'e sokmamak gerekir. Çünkü GS'ye hizmet etmiş olmak ödülü değil bizzat mevcut GS yöneticileri tarafından cezayı gerektirir.

omega dedi ki...

Bu mudur büyüklük?
Bu mudur yöneticilik?
Bu adam sizin eski antrenörünüz olmasını geçtim Milli takım antrenörü.GS belki o bileti 45 euro'ya satmıştır da global krizi teğet geçmiştir(!)

josemarcelosalas dedi ki...

Pek inandırıcı gelmedi bana, senaryo kokuyor.