4 Şubat 2009 Çarşamba

ACETO BALSAMICO'YA KARŞI ROERO ARNEIS 2008


Sevgili Bülent blog'unda 6 ligin şampiyonunu bilene bir şişe Aceto Balsamico veriyormuş. Ben de yazdım favorilerimi. Yalnız cevapların birçoğu birbirine yakın ve makul. Eğer çoğunluk kazanırsa vay Bülent'in haline. Aceto Balsamico'nun fabrikasıyla anlaştıysa bilemem ama aksi halde iflas ettiği andır. Aceto'nun bu yarışmasını duyan(!) Genova yakınlarındaki ünlü İtalyan şarap markası The Enoteca Regionale Del Roero da Antonio Cassano'ya 365 şişe(gün başına 1 tane) Roero Arneis 2008 adlı şaraplarından yollama kararı almış. Şirket yetkilileri en iyi şaraplarından biri olarak gösterdikleri Roero Arneis 2008'in Cassano tarafından tanıtımının çok iyi yapılacağına inandıklarını söylemiş. Bilmem kaç bin tane kadınla yatmış olabilir de adam otobiyografisinde "sigara ve alkol içmediğini" söylemiş. Zorla alkolik yapacaklar Cassano'yu heralde.

3 yorum:

Ser dedi ki...

Aceto'nun o postuna su an itibariyle 222 yorum var.. sadece 4 saatte.. bu da bahise ne kadar merakli bi millet oldugumuzu gosteriyor hafiften sanirim.. Ben de yorumladim o ayri :)

@Antonio: icmiyosan bize gonder..

Protanopia dedi ki...

Oraya da yazdım ama kalabalıktan okunmayacağı için buraya da yazmak istiyorum.

Bir senaryo:

Messi sakatlanır ve birdenbire iki maçta alınan puan kaybının ardından Barça'da huzursuzluk baş gösterir. Birden motive olan Madrid şampiyon olur ve bilmem kaçyüz yorum güme gider.

Aceto Balsamico da Aceto Balsamico'da kalır...

Unknown dedi ki...

Ali abi senden de acetonunki gibi bi uygulama beklıyoruzzzz :p