4 Şubat 2009 Çarşamba

PODOLSKI-PIXEL


Köln kulübünün akıllı pazarlamacıları var. 10 milyon €'ya Bayern Münih'ten tekrar kadrolarına kattıkları eski futbolcuları Podolski'nin maliyetini çıkarmak için iyi bir yöntem bulmuşlar. Köln'ün resmi sayfasına giriyorsunuz ve 25 €'ya bir pixel satın alarak hem reklamınızı yapıyorsunuz hem de kulübe ufak bir katkıda bulunuyorsunuz. Toplam 400.000 pixel var. Pixel'lerde reklamlar çoğalıyor çoğalıyor ve göl oluyor. Jack Wolfskin 9000 €'yu bastırıp 360 pixel'i kapatmış. Transfer yapan Türk takımlarına duyurulur.

* Fenerbahçe taraftarı da 100. yılda böyle bir uygulamaya gitmiş. Tebrik ediyorum bu akıl dolu girişimleri için. Unutmuşum hatırlatan arkadaşlara teşekkürler. Ama yukarıdaki uygulamanın bir futbolcunun transfer ücretini çıkartmak için kulübün resmi yayın organı tarafından yapıldığını belirtmekte bir kez daha fayda görüyorum.

3 yorum:

defansın sigortası dedi ki...

benzerini Fenerbahçe'de antu.com öncülüğünde yapmıştı 100. yılda...

karalamaca dedi ki...

http://njoysoccer.blogspot.com

sizden ricam videonun sonundaki penaltıya dikkat etmeniz...Böyle bir penaltı atış şekli var mı ? eğer böyle birşey serbestse inanılmaz bir problem demektir...Fikriniz çok değerli...şimdiden teşekkürler

Bitola'lı dedi ki...

bu sene başında göztepe hentbol takımına destek vermek için yalı grubuda bu şekilde bir kampanya yapmıştı.. tabii ordaki rakamlar daha uygundu ve pikseller daha büyüktü.. benim bir şirketim olsaydı bende katılacaktım kampanyaya.. ve ordan sağlanan gelirle hetbol takımımızın deplasman maçlarının giderlerine katkı yapıldı.. bunuda eklemke istedim..