18 Şubat 2009 Çarşamba

ANILAR "FİGO VE BEN"

Tarih: 7 Haziran 2008
Yer: Cenevre

Euro2008'de gruptaki ilk maçımızda Portekiz'le karşılaşmışız. En azından 1 puanla ayrılmayı düşündüğümüz maçtan 2-0 yenik ayrılınca bizde moraller bozuk. Turnuvaya yenilgiyle başlamak hem takımın hem bizim canımızı fazlasıyla sıkmıştı. Maç sonrasında yaptığımız yayında biraz somurtsak da Okay Karacan'la birlikte önümüzdeki maçlara umutla baktığımızı söylüyoruz ve tebessüm ederek maçın analizini yapıyoruz.

Neyse efendim yayını yaptık saate baktık geç olmuş ama karnımız da deli gibi aç. Grupta benimle birlikte Okay Karacan, Gökmen Özdemir, Ogan Tarhan, muhabir arkadaşım Alp Şengünler ve kameraman arkadaşım Cenk Gülünay da var. Gökmen "Gelin sizi merkezde bildiğim iyi ve lüks bir yer var. Oraya götüreceğim." dedi. Takıldık Gökmen'e bir pasajın içine soktu bizi. Bizim kafalarda pasajın içinde iyi ve lüks bir yer nasıl olurki soruları oluştu ama üst kata çıktığımızda büyük bir terasın olduğunu gördük. Bahçesindeki masalar hava serin olmasına rağmen tıklım tıklım. Gökmen'in dediği kadar varmış. Restoranın adı Lipp. Bir yer bulduk zar zor kendimize. Etleri ve şarapları çok güzelmiş, siparişleri verdik yemeklerimiz geldi. Başladık.

Benim asıl hikaye de asıl şimdi başlıyor. Bir baktım Portekizli eski futbolcular da var restoranda. Hesabı ödediler kalkıyorlar. Eyvah dedim megaloman Figo da aralarında. Beni nerde görse rahatsız etmeden bırakmaz. Şöyle masanın altına bir yere saklanayım, bu adamdan kurtulamam şimdi dedimmmm tam eğilirken görmez mi beni!

"Haydaaaa sıçtık"
"Vayyy baba naber? Yaw Alicim uzun zaman oldu. Seni gördüğüme ne kadar sevindim. Bu arada nasıl koyduk ama!" demez mi?

Çattık mı belaya? "Yaw Figocum allahaşkına canım sıkkın zaten. Gelme üzerime. Şurada güzel güzel yemeğimi yiyeyim. Rahat bırak beni" dedim ama dinlemiyor.

"Gel gel Alicim lütfen, 2 tane atmışız size bu gecenin hatrına bir resim çekilmezsek olmaz. Hem bak içime kendi karikatürümün olduğu tişörtümü de giymişim."

Baktım herif yapıştı rahat bırakmıyor. Bari çekileyim şu fotoğrafı belki bırakır yakamı diye düşündüm.

"Tamam hadi o zaman. Bak ama çekildikten sonra sen de çekip gideceksin tamam mı? Kim çekecek peki?" dedim.

Bizim masadakileri gösterdi. Baktım bizimkilerin hiçbiri hevesli değil.

Okay Karacan "Ya Alicim valla ben uğraşamam. Yemeğimi yiyorum, soğutmayayım" dedi.
Gökmen Özdemir "Alicim Figo için kalkamam şimdi masadan" der gibi baktı.

Döndüm Figo'ya "sizden birileri çeksin" dedim. O sırada bir baktım koştura koştura bir heyecan Fernando Couto ile eski Fenerli Dimas geldi yanımıza.

Couto "Abi ver ben çekeyim, benim için büyük gurur olur" gibi laflar etti Figo'ya. Dimas da "Yok valla ben çekicem, Ali abiyi benim çekmem lazım" falan diye zırvaladı. Neyse çektirdik ben de poz verirken yalandan gülümsemeye çalıştım. Ama delikanlı çocukmuş, sözünü tuttu beni rahat bıraktı sonra. Hatta Couto ile Dimas da çektirmek istedi ama "Yok yok Ali Bey'i daha fazla sıkmayalım. Hadi düşün önüme gidiyoruz. Teşekkürler Alicim kendine iyi bak. İnşallah gruptan çıkarsınız" dedi ve pis pis sıratarak, dalga geçerek gitti.

İşte böyle bir geceydi. Burdan Figo'ya birkez daha selamlarımı söylüyorum.
"Yarı final oynadık Figocum naaaaberrrrrrrrr!"


*Diğer anılar için sağ sütundaki etiketler bölümünden anılar'a tıklamanız yeterli.

**Carlo Ancelotti ile olan anım çok yakında.

8 yorum:

Temur dedi ki...

senin de ne bahtsız başın varmış be usta

selaminko dedi ki...

sizinki güzel iş be abicim. hatta süper iş valla.elbette kendine göre zorlukları vardır ama ne diim.

Giannichedda dedi ki...

abi sende aranızdan bakan yakışıklıyı, sağ elinle uzaklaştırmaya çalışıp başarıya ulaşamamış bi hal var :))

alperensaylar dedi ki...

abi arkada biri daha kaynamış fotoğrafa, rui costa mı yoksa:)

H;M dedi ki...

bir başlıkta biz atalım hep futbolcu transferi mi olacak.. Figo , Habertürk'te yorumculuk yapabilirim dedi, muhabirimiz Ali Okancı'ya ilginç açıklamalarda bulundu, flash flash.. :)

kutay dedi ki...

abı sanssızlık valla, helena svedin ile cektırmek varken luis düşmüs sansına.
neyse fıgo bı gun aılecek gelir ziyaretıne, o zaman da hep beraber cekersınzı bır foto:=)

UzunPaslar dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş. figo'nun yaptıkları affedilir gibi değil ama!

Adsız dedi ki...

Alicim bu Figo futbolcu falan değil, adamlığına girmiyorum hiç.