22 Ekim 2009 Perşembe

TEBRİKLER ALEX DE SOUZA

Şampiyonlar ligi fantezi de bu hafta tam anlamıyla patladım. Hepi topu 14 puan alabildim. Bu haftayı hiç yaşanmamış sayıyor, bir an evvel unutmak istiyorum. Ama benim gibi düşünmeyeler de mutlaka vardır. Bunlardan biri de 24 Spor Fantezi liginde 3. haftanın birincisi olan "Alex de Souza" isimli takımıyla Gökhan Atsız.

Kaleye 4 gol atan Chelsea'nin gol yemeyen kalecisi Cech'i alarak iyi bir tercih yapmış. Bol gollü geçen şampiyonlar ligi haftasında gol yemeyen takım bulmak çok zordu -bravo Mustafa Denizli- bu yüzden Juventuslu Grosso tercihi de iyi olmuş. Pique'nin yerine İbrahim Kaş yedekten girebilseymiş daha fazla puan alacakmış. Orta sahada 1 gol-1 asistle oynayan Lampard, 1 gol atan Fabregas, 1 asist yapan Lucho, Alex de Souza'ya puan getiren önemli isimler oldu. Forvette yine 2 gol atan Hulk bu haftanın en iyi isimlerinden biriydi. 1 gol atan Ibra ile Hulk'un takımda olması önemli hamlelerden biri. Tek kusuru Apoel Nikosya'dan gol yemeyeceğini düşünerek Porto'nun savunma oyuncusu Bruno Alves'i kaptan yapması olmuş. Olsun, o kadar kusur kadı kızında da olur diyoruz ve 3. haftanın birincisi olan Gökhan Atsız'a alkışlarımızı yolluyor, başarılarının devamını diliyoruz...

1 yorum:

Gökhan Atsız dedi ki...

Öncelikle sizinle bu keyif ve heyecanı yaşamaktan ve bu blogta olmaktan çok mutluyum.Bu hafta benim kaptanım Hulk'tu aslında.Fakat Apoel gibi bir takımın golden çok defansı düşünmesi ve Porto'nun Apoel'den çok daha iyi bir takım olduğunu düşündüğüm için,ayrıca Bruno Alves'in firikik ve kafa golleri ile ünlü olmasından dolayı son anda tercihimi ondan yana kullandım.Nitekim golü de Apoel değil kendi kalelerine attılar:) Neyse kısmet bu kadarmış...Herkese selamlar ve saygılar..
Gökhan ATSIZ