20 Kasım 2009 Cuma

HAGI KUKALI SAKLAMBAÇ OYNARSA!



Kukalı saklambaçı bilmeyenler için anlatalım. Klasik saklambaç gibi zaten. Oyunculardan biri topa vurur. Ebe topun durduğu yere gider ve topu alarak geri geri arkasına bakmadan başlangıç noktasına kadar gelir. O sırada diğer oyuncular saklanır. Sonrasında ebe saklanan oyuncuları bulduğunda topa dokunarak sobe der ya da oyuncular ebeyi sobeler. Falan filan işte. Suat Kaya yıllar önce Hagi'yi de aralarına alarak kukalı saklambaç oynadıklarını anlatıyor. Suat Kaya'nın Galatasaray ile ilgili anılarını 24 ekranlarında salı akşamı saat 20:20'de başlayacak Güzel Oyun'da izleyebilirsiniz.

8 yorum:

Burak Eren dedi ki...

Suat Kaya zaten çok espirili bir isimdir ve bu program asla kaçmaz diyorum. Ondan dinlenmesi gereken çok anı var :)

Musti dedi ki...

ali abi bugünden konur mu bu ya? nasıl beklicez salıya kadar şimdi :)

caveksk dedi ki...

saçlar da sırma yanlız

bonaventure dedi ki...

8 taş yani:)
en azından mahallede öyle oynardık.
bu arada suatta arı yoğu yemiş yahu. bir oturduğu ev kalmış.
dedikoduda da üstüme yok hani.

aslında henüz dedikodunun dibine vurmadım. nasıl yemiş neler yapmış anlatmadım. dım dım dım.
:)

bonaventure dedi ki...

8 taş yani:)
en azından mahallede öyle oynardık.
bu arada suatta arı yoğu yemiş yahu. bir oturduğu ev kalmış.
dedikoduda da üstüme yok hani.

aslında henüz dedikodunun dibine vurmadım. nasıl yemiş neler yapmış anlatmadım. dım dım dım.
:)

Gala's dedi ki...

8 taş daha farklı bir oyundu sanki. onda taşları vuruyordun rakip dizmeye çalışıyordu. biz buna toplu saklambaç derdik.

marco dedi ki...

9 taş diye biliyordum taşlı olanını.
kuka'yı da teneke kutularla oynardık hey gidi... tabi elemanlar floryada tat salça kutusu bulamayınca en yakın materyalı kullanmışlar.
bi de suat hem kilo almış hem de ilk bakışta yılmaz vuralı andırdı bana.
sahi benzemiyor mu?

varol döken dedi ki...

taşların üst üste dizildiği ve elle vurarak devirmeye çalıştığımız 9 taş... bütün taşları aynı anda devirmekti amaç...

kukalı saklambaç da anlatıldığı gibi... bir de limon vardır ama ataköy e ve salıncaklara özgü bir oyun:)