16 Kasım 2009 Pazartesi

TAKIM OYUNU & KIRMIZI ÇİZGİ

Pazartesi akşamlarım genelde 24'teki Takım Oyunu ile başlayıp NTVSpor'daki Kırmızı Çizgi'yi izleyerek devam eder. Bu iki programı izlerken bazen ilginç noktalar da yakalamıyor değilim, tıpkı bu akşamki gibi.

Takım Oyunu'nda Okay Karacan, Bilgin Gökberk'e saat 22:10 dolaylarında hakem Selçuk Dereli'nin Aziz Yıldırım ve Ali Koç karşısında kazandığı davanın haberini "gazeteci Hakan Can'ın ilk kez Fanatik gazetesinde yazdığını" ama aynı grubun bir diğer gazetesi Hürriyet'in kaynak göstermeden -hatta haberi kendilerininmiş gibi göstererek- vermesinden yakındı. İki dakika sonra ise Kırmızı Çizgi'de Hıncal Uluç, "Hürriyet Spor'un başındaki isimlerden" Mehmet Arslan'a şöyle dedi; "Mehmetciğim, Selçuk Dereli'nin Aziz Yıldırım ve Ali Koç karşısında kazandığı davanın haberini ilk kez senin gazetende okumuştum. Güzel bir iş yapmışsınız."

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bukadar çok futbol programı (spor programı demiyorum) olunca ufak çelişkiler olası...

raul dedi ki...

takım oyununda sürekli bir sen beni anlamıyorsun havası var nedense.bilgin gökberk aslında sen öyle düşünmüyorsun okay diyor,okay karacan'da hayır ben böyle düşünüyorum diyor sonra konuşma sıraları değişince okay karacan,bilgin gökberk'e bence öyle düşünmüyorsun diyor oda hayır öyle düşünüyorum diyor.aynı fikir üzerinde uzlaşmalarını beklemiyorum ama, program sürekli tamam bu kadar yeter yayını keselim denilecekmiş gibi bir havada devam ediyor.bir de en önemlisi bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama arkada sürekli konuşan birileri var yayına sesleri karışıyor en son geçen akşam cep telefonu çaldı.ben uykusuz olduğum için mi böyle sesler duyuyorum ya da gerçekten birileri arkada konuşuyormu? bu konuda beni aydınlat ali abi.

PENNEARABIATA dedi ki...

@raul

duyduğun sesler de yanılmıyorsun. stüdyoda kameraların arkasında haber merkezi olduğu için zaman zaman çalışanların sesleri çıkıyor yayına. uyarı yapılsa da bazen insanlar yayın olduğunu unutuyorlar. tabii en başta stüdyoda kusur var bunu belirtmeden geçmeyeyim.