26 Ocak 2010 Salı

HAITI İÇİN EL CLASICO

Haiti depreminin acılarını sarmak için dünyanın dört bir yanında konserler, yardım kampanyaları düzenleniyor. En son dün gece Lizbon'da Zidane ve arkadaşları 50 bin kişi önünde Benfica ile karşılaştı. Maçın tüm geliri Haiti'ye yollanıyor. Futbol sahalarındaki yardım kampanyası bununla da sınırlı kalmayacak gibi. Facebook'da kurulan Haiteam adlı grup çok kısa bir süre içinde 25 bin üyeye ulaştı. Bu grubu kuran Frederic Sanz'ın amacı Real Madrid ile Barcelona'yı gelecek ay sonuna doğru Haiti için karşı karşı getirmek. Bu fikrin ortaya çıkışını Sanz şöyle anlatıyor; "Real Madrid Kral Kupası'ndan elenmişti. Ardından Barcelona da elendi. Böylece takvimlerinde bir boşluk söz konusu oldu. İki takımın karşılaşması fikri de böylece ortaya çıktı. Ben de ilk olarak facebook grubu kurarak bir adım atmak istedim."

Bu iki takım, rekabetlerinin sadece kupa kazanmak için olmadığını göstermeli. Dünya'nın en popüler iki takımının karşılaşması tüm dünyada büyük ilgi uyandıracak ve takip edilecektir. Eğer iki başkan kabul ederse bir El Clasico izlemeye kimsenin hayır diyeceğini zannetmiyorum. Tabii Guardiola ile Pellegrini bu işi ne kadar ciddiye alır ve as oyuncularına görev verir bilinmez.

Not: Yukarıdaki fotoğraf fotomontajdır.

Hiç yorum yok: