görüntü olarak çok benzese de 2 reklamdaki fikrin çıkış noktası farklı...
turkcell reklamında 70 milyon sizinle birlikte fikrinden yola çıkarak, sahada bile yanlarında olduğumuz görsel bir şekilde vurgulanıyordu... ürün değil duygusal fayda ön plana çıkıyordu...
burada ise ürün faydası yani somut bir fayda var... onların hissettiği gibi hissedin derken, bu televizyon o kadar iyi ki bırak izlemeyi aynen onlar gibi hissedeceksiniz diyor... oynayanlar avustralya milli takımı ama milli takım üzerinden kullandıkları bir jargon yok... reklamdaki ünlü kullanımı diyelim ona da... yani burada duygusal değil ürün faydası var...
7 yorum:
Lucas Neill gibi yürekten oynayan bir cengavere, reklamların en kralı, kadınların en güzeli yakışır. :))
Aman Atilla! Kadınlar muhabbetine girme bak arda'ya da paris hilton'u verdik neler oldu :)
bizim milli takımın geçen sene ki reklamına da benzemiş az... güzel olmuş.
Coca-Cola'nın Türk Milli Takımı için hazırladığı reklamı hatırlattı bana.
@BrKzN!!!,
Lucas Neill'ın o taraklarda bezi olmaz diye düşünüyorum. :)
benzemek ne kelime bildiğin aynı fikir bi bizimkiler oynamamış bi de dağ taş var saha yerine azıcık.
görüntü olarak çok benzese de 2 reklamdaki fikrin çıkış noktası farklı...
turkcell reklamında 70 milyon sizinle birlikte fikrinden yola çıkarak, sahada bile yanlarında olduğumuz görsel bir şekilde vurgulanıyordu... ürün değil duygusal fayda ön plana çıkıyordu...
burada ise ürün faydası yani somut bir fayda var... onların hissettiği gibi hissedin derken, bu televizyon o kadar iyi ki bırak izlemeyi aynen onlar gibi hissedeceksiniz diyor... oynayanlar avustralya milli takımı ama milli takım üzerinden kullandıkları bir jargon yok... reklamdaki ünlü kullanımı diyelim ona da... yani burada duygusal değil ürün faydası var...
ajansı saatchi&saatchi sydney bu arada...
Yorum Gönder