15 Temmuz 2010 Perşembe

ANELKA: LIZARAZU MU, O DA KİM?

Anelka, Güney Afrika'da yaşananlar ile ilgili France Soir'e özel açıklamalar yaptı. "Orada yapılan isyanla ilgili birçok şey söylendi. Eğer orada antrenman yapmak isteyip yapamayan biri varsa şimdi çıkıp rahatlıkla konuşabilir. Ama eminim ki kimse konuşmayacaktır." dedi. Pazar günü futbolculardan Jeremy Toulalan tüm takımın antrenmanı boykot ettiği için cezalandırılması gerektiğini söylemiş, "Orada yaptıklarımla gurur duymuyorum ama tüm sorumluluğu da kabul ediyorum." demişti.

Kendisini dünya kupası sırasında sahada gezinmekle ve bencil oynamakla suçlayan Lizarazu'ya da birkaç kelime etmeden geçmemiş; "Lizarazu mu, o da kim? O sadece fazla tanınmayan eski bir futbolcu. Arkadaşları Dugarry ve Zidane'ın başarıları karşısında boşuna didinen biri. 2002 Dünya Kupası'nda oynadığını unuttu mu acaba? Ben o kadroda yoktum ama hiçbir zaman ağzımı açıp da tek bir kelime etmedim. Saygı konusunda boşgevezelik yapmayı bıraksın!"

Fransız medyası da futbolculara ceza verilmesi için bastırıyor. Yeni teknik direktör Blanc'a ilk basın toplantısında hemen bunu sormuşlardı. Blanc "Ceza vermek benim işim değil. Onu federasyona soracaksınız. Benim bu konudaki düşüncelerimi ilerleyen dönemde kadroya çağıracağım isimleri görünce anlayacaksınız" demişti.

Ben bu adamı ne yaparsa yapsın seviyorum bir şekilde. Evet biraz bencildir, kafasının dikine gider ama adamdır. Bu davranışlarında kuşkusuz geçmişte yaşadıklarının etkileri de vardır. Anelka isteyerek ya da istemeyerek birçok kez tartışmaların odağında yeraldı. İşte bunlardan biri, Real Madrid'deki ilk günü ile ilgili bir hikaye; "İlk günden hayallerim yıkıldı."

1 yorum:

ML Bilgisayar dedi ki...

anelka bence ayıp etmiş. sorarlar adama lizarazu'nun milli takıma verdiği katkının yüzde kaçını verebildin diye...