14 Ocak 2009 Çarşamba

BU UFAKLIK HANGİ FUTBOLCU?

19 yorum:

sekerse tehlike dedi ki...

kılık kıyafetine bakılırsa ingilize benziyor..

Siparişleriniz İçin dedi ki...

beckham

Temur dedi ki...

abes kaçacak ama Robben mi?

selaminko dedi ki...

steven gerrard

Conquistador dedi ki...

steven gerrard

Adsız dedi ki...

Cesc Fabregas
İtiraf ediyorum, biraz kopya aldım. Yoksa tanımak çok zordu.
http://www.kickette.com/

pclion dedi ki...

Cesc Fabregas'mış, kaynağına indim olayın :) Ee, ödül ne peki?

PENNEARABIATA dedi ki...

sizi gidi çakallar sizi :)) ödül aysun kayacı ile akşam yemeği :)

pclion dedi ki...

Sporsever çık aradan, adresin bile belli değil hem. :)

Ödül dedim de, sittin sene önce kanal 7'den futbol topu kazanmıştım, noldu o acaba?

Yasemin Yıldırım dedi ki...

ödül sisteminin hep erkeklere yönelik olmasını esefle kınıyor ve soruya cevap vermiyorum :)

PENNEARABIATA dedi ki...

yasemin yıldırım alındı. peki yasemin hanım kiminle akşam yemeği yemek istersiniz söyleyin biz ayarlayalım. :)

Sencer Yücel dedi ki...

demek ki fabregas küçüklüğünde gerrard'a benziyormuş.

mio dedi ki...

gerrard.. bence :)

ti esti to dedi ki...

burdayım öğretmenim, demek istiyorum ali abi soruna:)

Adsız dedi ki...

Uclem.
Sac modeli ve giyimine bakiyorum,bu Beckham diyorum.
Cene yapisina ve bakislarina baktigimda bu Gerrad diyorum ama Gerrad'in bu kadar sik giyindirilmis olmasini dusunemiyorum.Buyuk ihtimal ile bir dugun yada aileden baska bir cocugun vaftiz toreni oncesi cekilmis bir fotograf olma ihtimalinde bile Gerrad 'in bu kadar sik giyindirilecegini dusunemiyorum.Sonucta Liverpool cocugu :-)
Beckham daha sonraki senelerde sac modelini bu resimdeki gibi yapmis.Bu yaslarda iken daha kisa ve sari saclari var.
Bu fotograftaki bakis ve kulaklar Fabrages'in genclik yillarina benziyor ANCAK sac modelinin bu sekilde olma sansi hic yok.Cocukluk ve genclik yillarindaki 2 fotografina baktim..Mumkun degil.
Buyrun sizde bakin.
http://www.cescfabregas.org/photogallery/images/others/off_the_pitch/baby-cesc.jpg

Ben yuzde 50/50 secenegini aliyorum.Beckham/Gerrard..Eger boyle bir secenek var ise :-)
Fabrages kesinlikle olamaz diyorum.

MARADONADONI dedi ki...

geçen sefer sağ tuşu tıklayıp resmi farklı kaydederken dövmenin kime ait olduğunu bulmuştuk ama artık kopya çekemiyoruz:)

Adsız dedi ki...

laudrup

Adsız dedi ki...

kandırmayalım kendimizi. bildiğin torres bu.

Adsız dedi ki...

Fotograftaki ufaklik Torres'e gore cok koyu tenli,Torres'de bir ispanyol'a gore cok acik tenli :-)
Giyim kusam ingiliz ama fotograftaki gunesli bir gun nasil denk gelmis hayret.

Agacin golgesini yere yansitacak kadar gunesli bir hava cok nadir gorulur buralarda.