16 Ocak 2009 Cuma

JACK


Lost 5. sezon 21 Ocak'ta başlıyor. İlk 2 sezonu biran evvel bitirip takvime yetişmek için geceleri uykusuz kalıp Lost izlerken kızkardeşim benimle dalga geçiyordu. Geçen Ağustos ayında evlendi ve İzmir'e taşındı. İş arama sürecinde olduğundan bugünlerde bir sürü boş vakti var. Bundan faydalanıp Lost'a başlamış ve benimle dalga geçen sevgili kardeşim 4 sezonu 2 haftada bitirmiş. Hatta 4. sezonu sadece 1 güne sığdırmış. Bunu yaparken de durmadan bana "ya şöyle oldu nasıl yani, şimdi ne olacak, Jack ile Kate n'apacak" gibi sorular sordu durdu. Şimdi ne mi soruyor? "Dizi oynar oynamaz nasıl izleyeceğiz?" :) Ertesi gün sabah erkenden kalkıp torrent'i indireceksin canım kardeşim, altyazısı içinse akşam saatlerini beklemen gerekecek.

6 yorum:

Philia Network dedi ki...

Sneak Peek'leri ABC'nin Lost sitesinde var. Bir acayip olacak. Merakla bekliyorum. Bitsin artık bu çile.

Sencer Yücel dedi ki...

kardeş çok doğru yapmamış bence eldekileri hemen bitirerek. zamanı biraz daha uzatabilse 5. sezonu da bölünmeden toplu bir şekilde izlerdi. ben hala kararsızım hafta hafta izlemek veya bekleyip biriktirmek konusunda.

PENNEARABIATA dedi ki...

Evet bu en büyük çelişki sanırım. Ben birkaç kez biriktirip izliyim dedim ama yapamadım. Sabırsızım biraz galiba!

Ser dedi ki...

biriktirip izlenmiyor malesef. Soz konusu Lost ise hic mumkun degil.. Harddisk te dururken insanin ici icini kemiriyo..

Adsız dedi ki...

Selam:))

Ben su 4. sezonu 1 günde bitiren psikopat kardeşin ta kendisiyim..

Abim diziyi izlerken haline çok şaşırıyordum saatlerce oturup izliyordu..Arada zorunlu ihtiyaçlar için kalkıyordu bir de su içmek için:):):) Ama ben anladım ki çok da haksız değilmiş:)

Bir ara o kadar fazla bölümü ard arda izliyordum ki akşam eşim geldiğinde gözlerinin altı morarmış neden diye soruyordu:)) Ben çoğu zaman aslında 10-15 bölümü peş peşe izleyip ama ona 4 bölüm izledim cevabını vermek zorunda kalıyordum. Neyse ki şimdilik 4 sezonu bitirdim ve lost lu rüyalarım biraz da olsa azaldı:)

Bununla birlikte 21 Ocak'ı dört gözle bekliyorum...

Abime ve tüm lost severlere sevgilerrr...

Protanopia dedi ki...

Biriktirmenin tadı her zaman bir başkadır. Ama önceden harddiske kaydetmemek lazım. Sezon bitince toptan indirilmeli, yoksa sabredilemez tabi ilk boş zaman gelince :)