30 Ocak 2009 Cuma

KAPIŞALIM MI NADAL?


"Playstation'da futbol oynarken hep Manchester United'ı alıyorum. Çünkü oyunda gerçekten iyiler. Gerçek hayatta da onları desteklediğimi söyleyebilirim."

Ben de Henry Arsenal'den ayrıldığından beri Milan'la oynuyorum. En iyilerden biri değil ama benimle iyi oynuyorlar. 4-1-3-2 diziyorum, Kalede Abbiati, savunmada Zambrotta, Nesta, Maldini, Jankulovski, tek önlibero Gattuso, üçlü Seedorf, Kaka ve Pirlo, forvette Ronaldinho ve Pato. İstediğin yerde istediğin zaman kapışabiliriz Nadal!

4 yorum:

Bellamy. dedi ki...

nadal çok haklı, rooney tevez tutulmuyor pes 2009'da. defans desen taş gibi. sağda ronaldo, solda nani (biraz düşük kalıo tabi dierlerine göre) klasik 4-4-2siyle man red kalbimizin yıldızı.

omega dedi ki...

PES 2008 veya 2009 için bir şey diyemem ama WE11'de Livorno gibisi yok.Kendi sahanda 8 kişi ileride Lucarelli ve Bakayoko.Arapaslarla her takımı geçersin.En azından ben geçerdim :)

gsemre88 dedi ki...

forvette boriello'yu da deneyebilirsin 60'lardan sonra o da is yapiyor :)

http://futbolinsanlari.blogspot.com

adminato dedi ki...

yapma abi milan nasıl en iyilerden değil,bence pes2009 daki en iyi takım:))