31 Ocak 2009 Cumartesi

LAMPARD'IN İTİRAFI

Hem itiraf hem de acıklı bir hikaye O'nunkisi. Geçen nisan ayında annesini kaybeden Lampard'ın aşağıdaki sözleri canımızdan çok sevdiğimiz hayatta olan ya da olmayan "tüm annelere" ithaf edilir.


"Geçen yaz Chelsea'den neredeyse ayrılıyordum. Annemi tribünlerde görmeden oynama düşüncesini bir türlü kabul edemedim. Şu an bile O hayatımda büyük bir eksiklik ve yokluğuyla başa çıkmak gerçekten zor. Birlikte yaptığımız çok fazla şey vardı. Harrods'a gider çay içerdik, akşamları O'nu yemeğe çıkarırdım. Birden O'nu hatırlatan giremediğim o kadar fazla yer olduki; "Böyle yaşayamam, Londra'yı terk etmem gerek" düşüncelerine kapıldım. Ama şu an Chelsea'de kaldığım için çok mutluyum. Inter'e saygısızlık ettiğim düşünülmesin, herkes onların ne kadar büyük bir kulüp olduğunu ve benim Mourinho hakkındaki düşüncelerimi iyi biliyor, ama eğer gitseydim bu yanlış bir karar olabilirdi. Çünkü sadece annemin vefatı yüzünden gitmiş olacaktım."

Hiç yorum yok: