21 Nisan 2009 Salı

PEPE SEN BİR KATİLSİN, HIGUAIN SEN BİR KAHRAMANSIN

Ne derbiydi ama, herşey vardı. Goller, kırmızı kart, penaltı, Higuain, Guti, Casillas, sertlik, hırs, arzu, inanç, mutluluk, hayalkırıklığı vs. Tüylerim diken diken izledim. Real Madrid'in sezonun ilk yarısında da böyle eksik oynamasına rağmen son dakikalarda bulduğu golle kazandığı bir maç vardı Santiego Bernabeu'da. Şampiyonluk yarışından kopmadılar bize de nefis bir futbol gecesi yaşattılar. İyiki İspanya ve İngiltere ligi falan varda gerçekten futbola doyabiliyoruz. Getafe'ye de helal olsun, iyi çıktılar yedikleri baskıya rağmen ileriye. Sol açık Granero adamımdır bundan sonra. Madrid'li Madrid'liye bunu yapar mı diyordumki Higuain'in muhteşem golü geldi. Hagi'nin Ali Sami Yen Stadı'nda Atletic Bilbao'ya son dakikada attığı golü aklıma getirdi.

Bu arada bir de katil vardı sahada. Adı Pepe. Pis herif, rakibini resmen öldürmeye teşebbüs etti. Salladığı tekme kafasına gelseydi büyük bir hasar verebilirdi. Böyle bir hareketten sonra Getafe'liler iyi dövmediler Pepe'yi. Türkiye'de olsaydı heralde alışıldık üzere meydan savaşı çıkardı. Sağlam bir ceza verirler inşallah.

7 yorum:

Fabio Luciano dedi ki...

aceto'da dedim az önce portekiz'den ne zaman adam çıkacak?

bu arada real madrid'e olan sevgim bir ne biri üç level atladı bu gece.

sivas maçından sonra panzehir gibi oldu valla.bir tarafta higuain,guti bir yerde granero,soldado

öbür yanda deniz,selçuk.

gideyim bari bir soda içeyim bu maçın üstüne iyi gider.anca hazmederim.

KP dedi ki...

Ne gece!!!

Liverpool diye bi takım var...
Ben hiçbir tanıma sığdıramadım.
Ne derseniz diyin.

Arshavin zaten insan değil

Higuain zaten adamım. Daha topu aldı ayağına, ben gol dedim.
Rıdvan hocam sağolsun. resmen bize öğretmiş bunu.

alessandro del piero dedi ki...

penne hiç yakıştıramadım sana, yani şu maça övgüler düzüyosun da öte yanda kendi takımın arsenal liverpool'la destansı bir maç oynuyor ve izlemiyorsun.. böyle taraftarlık olmaz olsun :)

alperensaylar dedi ki...

direk aklıma 2 sene önce yanılmıyorsam okay karacanın anlattığı real madrid- espanyol maçı geldi. 1-3'ten 4-3'e yine son dakikada higuain getirmişti o gün. ama maradona yine almaz tabi kadroya kendisini damadı ve napolideki veliahtı varken.

Unknown dedi ki...

grenero geçen sene de çok iyi futbol oynuyordu. real madridin oyuncusu getafe ye kiralık gitmişti evvel ki sene, güzel bir sezonun ardından tekrar kiraladılar.(mı bilmiyorum satmış da olabilirler). sneıderin vander vart ın pek fazlası yok bu adamdan ama insanın ismi olcak arkadaş.

giggle loop dedi ki...

4-4'ü izleyemeyip Madrid maçını izleyenler(ben) hiç te üzülmesin bence.En azından başka efsane birmaç izledik.BU ara Granero süper ya. http://notboringarsenal.blogspot.com/search/label/Esteban%20Granero%20Molina

ozdemirmusta dedi ki...

istatistik vizesine çalışmakta olan birkaç arkadaş sıkıldık ve geçtik televizyonun karşısına..
ne maçtı bea ne maçtı!!
liverpool-arsenal maçından altyazılarla gelen gol haberlerine "aha gene gol, ben demiştim aga sana" diye sırayla tepkiler vermek ise cabası..
son cümle; "erkek öğrenci yurtları ve evlerinde yüzler gülüyor" :)