20 Nisan 2009 Pazartesi

YENİ BİR FUTBLOG

Spor basını dünyasında çalışan, bu işin duayenlerinden benim de yakından tanıdığım bir ağabeyim kendisine bir blog açtı. Futbol dünyasında geniş bir çevreye sahip ve Türkiye'de istihbarat anlamında eline su dökebilecek çok az insan var. Ben de daha önceden blogta girdiğim birkaç haberi O'ndan almıştım. Gazetesinde ne yazıkki patron-kulüp başkanı,yöneticisi ilişkilerinden dolayı, yöneticilerinin istemediği birçok istihbarat-i haberi sayfasına giremiyor. Bu yüzden de bu haberleri blogunda değerlendirme, okuyucularla paylaşma yolunu tercih etmiş. Benden de blogunu duyurmam için ufak bir ricada bulundu. O'na karşı boynum kıldan incedir, benim için iyilik değil bir onurdur. Blogunu sizin de takip etmenizi ve izleyenler arasına katılmanızı tavsiye ederim çünkü gerçekten ses getireceğine inanıyorum. Blogunun adı İlk Bilen, İlk Duyan; adresi ise, ilkbilen@blogspot.com