4 Eylül 2009 Cuma

FOTOROMAN: TEKNİK DİREKTÖRLER VE PLATINI

Bazı teknik direktörler UEFA Başkanı Michel Platini ile Nyon'daki UEFA binasında Elit Kulüp Teknik Direktörleri Forumu'nda biraraya gelmiştir. Aralarından bazıları Platini ile yakın temas kurmaya çalışır.

Ferguson: Başkanım bugün ne kadar da yakışıklısınız, yüzünüzde güller açmış.
Platini: (Hay Allah'ım ya çattık yine.) Lan olm bir rahat bırak yahu! Kaç yıl oldu senin Manu'nun başında söyle bakiimm. Yok yok ordan gelme boşver, başlarsan anlatmaya bitmez şimdi.
Wenger: Başkanım başkanım, benim daha az, 13 yıl oldu. Ben anlatayım mı?
Platini: Sen kimsin? Haa Arsen. Lan bi dur olm be, Förci ile konuşuyorum şimdi. (Aldılar dinazorlar yine beni aralarına, anlaşıldı rahat yok. Elini verirsen kolunu kaptırırsın işte. Hayır hiç mi ayrılmaz kardeşim bunlar. Biri nerdeyse diğeri de orda.)
Ten Cate: Adamı esir aldılar yine. Şişşşt beyler iki dakka izin verin de iki laf da biz edelim yaa!
Martin Jol: Bunlar böle bilader. Maalesef böyle, doymuyor gözleri. Yapışmışlar koltuğa bırakmazlar. Allah bilir Platini'nin koltuğa da göz dikmişlerdir.
Jesualdo Ferreira: He valla!
Ten Cate: Hayır benim anlamadığım bizim Rijkaard'ı niye çağırmamışlar toplantıya, hadi o gelemedi Neeskens gelirdi. Hayırdır inşallah!
Laurent Blanc: Başkanım.
Platini: Söyle Blannnnnnn...
Blanc: Hep Ferguson ve Wenger ile konuşuyosunuz. Beni hiç görmüyosunuz. Olaya Fransız kaldım.
Platini: N'olmuş len ben de Fransız'ım.
Blanc: Ama Başkanım..
Platini: Ya len olm hadi yürü git. Adamın asabını bozma yawww!

2 yorum:

Fuat dedi ki...

Süper olmuş :)

Protanopia dedi ki...

Çağırılan sayısı gelenden daha fazla. bunlar sadece kabul edenler. Mutlaka çağırmışlardır Rijkaard'ı. UEFA'nın sitesindeki bir kaç haberden böyle bir sonuç çıkardım.