5 Haziran 2009 Cuma

NBA FİNALİ 1. MAÇ: LAKERS 100 - 75 MAGIC


5 yorum:

Unknown dedi ki...

maçı daha izlemedim ama kobe resmen döktürmüş. umarım seri böyle devam etmez. hidayet de yüz bin tane şut kaçırmaya devam etsin.

varol döken dedi ki...

% 75 lakers alır gibi bir şey olmuş bu ya:)

e hido; obama biraz nba izlesin, üzeceğim onu diyordu...

ali, ne zaman uyandın da izledin be kardeşim helal olsun, ben daha kendime gelemedim:)

PENNEARABIATA dedi ki...

@ varol

izleyemedim ben de kalkamadım gece. o yüzden birşey yazamadım zaten. 2. maçı izleriz artık inşallah

felix mourinho dedi ki...

orlando, sudan çıkmış balık gibiydi ilk maçta. özellikle 2.yarının başlangıcında. nba final serisinin yükünün bir iki adım aşağısında gibilerdi. Lakers'ın buraya kadar gelmesinin sebebi olan üst düzey 4.çeyrek oyununu Lakers 3'ten başlatınca ve tabii Lebron'dan daha komple yıldız Kobe'yi durduramayınca Orlando, Lakers uçtu gitti. Orlando'nun acilen o Ben Wallace'lı Detroit konsantrasyonuna girmesi lazım. Yoksa Lakers şu haliyle bu işin ustası gibi gidiyor.

erdersson dedi ki...

maçı izledim.futbolda iyi oynayan takım bozulmaz tabiri vardır.bu basketbolda geçerli olmayabilir ama dün akşam oldu gibi.ilk çeyrekte işler iyi gidiyordu azçok.ama nedense yapılan değişiklikler işler bozuldu.birde gördüğüm şu var.orlando sanki çekingen oynuyordu ilk çeyrek dahil.sert savunma yapmadılar.rakibi sertlikle yıldırmadılar.neden çekindiler anlamak zor.ama howard a yapılan sert faulleri gördük.buda etkili oldu.eğer sert savunma yaparlarsa çekingen olmazlarsa orlandonun şansı devam eder.