3 Haziran 2009 Çarşamba

KAKA İLE GALLIANI TELEFONDA KONUŞUR

Milan Asbaşkanı Adriano Galliani dün Madrid'te Florentino Perez ile yaptığı görüşmenin ardından 65 milyon euro karşılığında Kaka'yı vermeyi kabul etmiştir. Taraflar anlaştıktan sonra sıra Kaka'nın ikna edilmesine gelmiştir. Dün öğle saatlerinde İtalyan basınına Milan'da mutlu olduğunu ve kesinlikle ayrılmayı düşünmediğini söyleyen Kaka'yı ikna etme görevi de Galliani'ye düşmüştür. Ancak bu o kadar da kolay değildir. Bay Galliani'yi Kaka'yla zorlu bir telefon görüşmesi beklemektedir. Ve dün akşam saatlerinde Galliani, Kaka'yı cepten arar...
Kaka: Alooo!
Galliani: Kaka merhaba benim Galliani. Nasılsın evladım iyi misin?
Kaka: İyiyim, sağolun!
Galliani: Seni niçin aradığımı biliyor musun?
Kaka: Eeeıııı! Şeyyy! Milan'da kalmak istediğim, bu takımı sevdiğimi söylediğim için heralde benimle gurur duyduğunuzu ve hep yanınızda görmek istediğinizi söyleyeceksiniz sanırım.
Galliani: Hayır bilemedin oğlum. Aslında tam tersi.
Kaka: Hayırrrrrrr! Gitmemi istemeyin lütfen. Ben burada kalmak istiyorum lütfeeeennnnn!
Galliani: Kakacım, bak evladım, bunu anlamalısın. Lütfen işleri zorlaştırma. Bize bir ton para teklif ediyorlar. Çok para çok bildiğin gibi değil. Gideceksin ve gitmek de hoşuna gidecek.
Kaka: Hayıııırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Galliani: Bak Kaka, rezillik çıkarayım deme. Hem sen değil miydin daha önceden Real Madrid'i ne kadar çok sevdiğini söyleyen?
Kaka: Ama ben Milan'ı daha çok seviyorum. Lütfen gitmeme izin vermeyin Bay Galliani, size yalvarıyorum. .okunuzu yiyim abi. Söz veriyorum abi, daha çok gol atıcam, asist yapıcam, kupalar kazandırıcam vallahi söz. Hatta herkese Bay Berlusconi'nin henüz 29 yaşında olduğunu söyliycem.
Galliani: Lan kes tantanayı tamam. Ne zırlak adammışsın be! Git topunu oyna işte. Sana da çok para verecekler. Tamam mı? Tartışma bitmiştir. Uzatma al karını çocuğunu git mutlu ol.
Kaka: One minute Bay Galliani, one minute.
Galliani: Ne var lan ne oldu yine?
Kaka: Daha da Milan'a gelmem.
Galliani: Gelme aman gelme, yapışıyosun gitmiyosun sonra zaten. Git biraz da Perez'e yapış.
Kaka: Ayrıca Terry Savalas'a benziyosun. Ohhh beee söyledim rahatladım bunu da gider ayak, yoksa içimde kalacaktı.
Galliani: Bak kırıcı oluyosun ama!
Kaka: Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!



KAKA REAL MADRID'DE
Dirtytackle

1 yorum:

fatih dedi ki...

bu adamın italya'dan bu kadar ayrılmak istememesi dindarlığından mı acaba :O ?