2 Haziran 2009 Salı

KAKA REAL MADRID'DE

Kaka önümüzdeki hafta resmen Real Madrid'li oluyor. Ayrıntılar şöyle; bugün Florentino Perez, Adriano Galliani ve Kaka'nın babası Bosco Leite Madrid'de biraraya geldi. 2 saat süren görüşmelerin ardından iki kulüp arasında 65 milyon euro'luk anlaşmaya varıldı. 5 yıllık imza atacak olan Kaka da yıllık 9 milyon euro alacak. İspanyol ve İtalyan basını bu haberle çalkalanıyor şu anda. Çünkü Kaka bugün sabah saatlerinde yaptığı açıklamada "Size son kez söylüyorum. Milan'dan ayrılmak istemiyorum. Milyonlarca Milan taraftarına kararımı verdiğimi ve hiçbir yere gitmediğimi söylüyorum." demişti. Ardından Berlusconi girdi devreye. "Kaka'yı Milan'da tutup tutamayacağımızı bilmiyorum. Çünkü Real Madrid O'na çok fazla para teklif etti." dedi. Perez'in yaptığı son teklifin ardından bugün Galliani Madrid'e gitti. Öğleden sonra İtalyan gazeteciler aldıkları duyumlar doğrultusunda Galliani'nin Madrid'te olduğunu doğrulatmak için telefonla Galliani'yi sıkıştırmaya başladı. Ancak Galliani tatilde olduğunu söyleyerek basını ekmeye çalıştı. Akşam saatlerinde ise La Gazetta muhabirleri Galliani'yi tekrar sıkıştırdıklarında "Evet şu anda Madrid'deyim, size şaka yapmıştım. Şimdi Perez'le akşam yemeyi yiyorum" dedi. Galliani akşam yemeğini yediği sıralarda taraftarlar Florentino Perez'in ofisinde süren görüşmelerin ardından para konusunda çoktan anlaşmaya varmıştı.

Üst paragraf aynen böyle kalsın ama şöyle bir durumun olduğunu da ekleyelim. Tarafların pazarlıklarının son aşamasında Chelsea kulübünün de Ancelotti aracılığıyla devreye girdiği söyleniyor. İngilizler'in yaptıkları teklif karşısında Kaka'nın babasının imza öncesi kararından dönebileceği ve Chelsea ile de görüşebileceği ifade ediliyor.

Yorum: Florentino Perez gibi bir adam bu transferi bitirmiştir. Bu saatten sonra Chelsea'nin araya girip Kaka'yı alabileceğini düşünmüyorum. Bir önceki Başkan Calderon'un hayaliydi Kaka'ya Madrid forması giydirmek ancak 1 hafta içinde bunu gerçekleştirenin Perez olacağına inanıyorum. Olmazsa da bana kapak olur.

14 yorum:

alperensaylar dedi ki...

ben barry transferini verip bomba haber postu attım derken, bu ne abi:)

ciddi misin?

Rory Breaker dedi ki...

65 milyon euro bonservis, kaka için de haftalık 175.000 euro yazıyor.

Kaynak : http://www.goal.com/en-us/news/86/italy/2009/06/02/1301753/ac-milan-and-real-madrid-agree-kaka-transfer-says-spanish

flyingdupe dedi ki...

skandal valla gerçekleşirse. yazık koca milan'a, acizlikden başka birşey değil bana kalırsa.

gokmenoz dedi ki...

madrid açısından iyi, milan açısından vahim durum. leonardo ne yapar, milan takviye yapar mı, pirlo chelsea'ye gider mi. madrid cr7'yi alır mı daha. peki ya ribery. transfer döneminin bu denli hızlı olması liglerin bitmiş olmasını biraz olsun unutturuyor.

alperensaylar dedi ki...

o ancelotti'ye zaten 10 yıl önce kaçtığından beri gıcığım, eğer işi bozarsa gider londraya döverim:)

Mutu dedi ki...

herkesin futbol görüşü farklıdır kaka benim futbol mantaliteme uymayan bir oyuncu bence real için çok da iyi bir transfer sayılamaz iş yaparmı? eh işte ama büyük maçlarda 65.000€ nun hakkını veremez diye düşünüyorum büyük ihtimal bu transfer gerçekleşir diye bekliyorum silva yada ribery daha uygun bir transfer olabilirdi.daha hızlı futbol oynayan bir real izlerdik.artık diğer transferler ne olacak onu bekliyoruz.Artık asker almalılar bu takıma komutan değil..Daha önce Perez bu yanlışı yaptı..

Unknown dedi ki...

CR7 nin bittiği andır. bencede perez bu işi halletmiştir bile. ama 2 büyük ismi alması zor. CR7 de Ferguson babasıyla arasını düzeltsin bari.

abeyle dedi ki...

Abi iyi yazmışsın da ben bu haberi blogumda daha 21 Mayıs'ta duyurmuştum.İki taraf içinde iyi olacak gibime geliyor.

socratesla.blogspot.com

AbSurDMaN dedi ki...

Bu Kaka'daki de ne büyük Milan aşkıymış arkadaş. Tamam sen zaten dededen paraya doymuş bir insansın ama bırak da kulübün para kazansın :) Yoksa veteranların toplandığı kulüp olmaya devam edecek güzelim takım. Transfer olsa da biz de rahatlasak valla şiştim ha gitti ha gidecek yok yok burda ölecek hayır efendim seneye bize gelecek vs. vs. eeh başlarım böyle aşkın ızdırabına :D Oh bea rahatladım az :)

bjkmad dedi ki...

madrid için iyi bir transfer olduğu bir gerçek.
lakin madrid'in önce orta sahayı düzeltmesi lazım kanımca.yoksa madara olmaya devam edeceklerdir.özellikle barca karşısında ve şl'de.

Volvox dedi ki...

Milan dağıtılıyor önce Ancelotti şimdi Kaka, kapışın kapışın :)))

fatih dedi ki...

milan'ın uzun yıllar yalnış tercihlerini konuşucağımızı söylemiştim ancak bu kadar çabuk konuşacağımızı tahmin etmemiştim. en son yapılacak hareketi en başta yapıyor yine milan... şu durumda milan da kaka nın boşluğu birazcık dolsun diye real madrid den bir futbolcuk alır belki...

CaRtMaNtR dedi ki...

dayanamicam şu espriyi yapımcam; madridin kakası geldi :D

bthn_17 dedi ki...

perezin gelmesiyle klasik real madride döndü gelmem diyen adamı bile alır yakında cristiano ronaldonunda real madride imza atmasını bekliyorum