2 Şubat 2009 Pazartesi

ANKET "EN İYİ ELDİVEN?"

14 yorum:

omega dedi ki...

Diğer diyerek İvankov'u seçiyorum

Unknown dedi ki...

bir kaleci için en iyi yaş 30'lardan sonradır; ama yine de rüştü'nün hala bu listede olması biraz düşündürücü. hala muhteşem bir kaleci ama kaleci çıkmıyor. üzücü cidden.

Adsız dedi ki...

İvesa hoşuma gidiyor. Bizim Morgan hep diken üstünde izletiyor ne yazık ki! Özellikle cepheden gelen sert şutları tutamayacağını ve altı pasa düşüreceğini tahmin etmek zor değil. örn. fenerbahçe maçı, denizli maçı vs.

seyfettintarantino.blogspot.com

aksilaz dedi ki...

hertürlü volkan derim.de sanctis e bi türlü ısınamadım bi galatasaraylı olarak.sadece iyi kapatıyor o kadar

adozzi21 dedi ki...

reflexes'i 20 olan sanctisi seçiyorum..Forza Morgan..

tknycl dedi ki...

bir gs.lı olarak oyum tony sylva'ya
(ne alaka di mi?)

Mucoid dedi ki...

her ne kadar volkan'ın kaleciliği morgan'dan daha iyi gözükse de volkan'ın çok kritik maçlarda yaptığı çok kritik hatalar sebebiyle oyumu morgan'a veriyorum..

Tolga YILDIZ dedi ki...

En iyidir değildir tartışılır ama bu ankette nasıl Ivankov olmaz anlamak güç. Hele de Hamidou ve Ivesa varken...

Sencer Yücel dedi ki...

Hamidou'ya oy verenlerle tanışmak istiyorum, rakı içmek istiyorum...

liverpoolandkop dedi ki...

oyum Petkoviç'e, bu adam Galatasaray'da olsa yılda 15'den fazla gol yiyeceğine ihtimal vermiyorum ..

apaç dedi ki...

petkoviç'ten başkasına oy veren eller fabiano olsun diyor, direk petkovic'i işaretliyorum.

kutay dedi ki...

ben de diğer diyerek ivankov'u secenlerdenim..

Ventisei26 dedi ki...

Vanja Ivesa

tofi dedi ki...

ya rüstü kalecinin babası, nerde durulur onu biliyo bi kere ve fizigi superi refleksi de, yan topları da..volkanın fizigi süper ama kaleciligi bilmiyo, babacan ok daha iyi keske o gecse kaleye, asıl bomba de sanctis, bi kere adam kücük, kaleyi dolduramıyoi ve her güven vermiyo, bkz carlosun frikiğini luganonun önune celmekiii kural 1: top yana çelinir asla öne degil_ ayrıca cepheden gelen topa, cuval gibi yatılmaz bkz. kayseri macı, canım mucadelenin icine böyle edilir, sonunda da kime kızıyorsa