24 Temmuz 2009 Cuma

GERRARD AKLANDI

Liverpoolluları kızdıralım biraz. :) Liverpool mahkemesinde jüri Gerrard'ı suçsuz bulmuş. Bu karar tam bir skandal. Barda çıkan kavganın görüntülerini izledik. Gerrard boksör gibi dövüyordu 34 yaşındaki adamı. Jüriye Anfield'dan sezonluk kombine hediye etti heralde Gerrard! Şefik ağabey Liverpool'da yaşıyorsun, bu Liverpool mahkemeleri adam döven futbolcuları aklar mı hep, ne diyorsun? En azından bir kamu hizmeti bekliyorduk mahkemeden. Şöyle 6 ay boyunca, boş zamanlarında çöp falan toplatsalardı. Yazık değil mi Joey Barton'a?!

10 yorum:

uykutu dedi ki...

you will never walk alone ile ilgili olabilir karar. mağlup kop'un öyle bir huyu var. gerard içeri girerse onunla birlikte gelecekleri ağırlamaya kapasite yetmez diye düşünmüş olabilir yargı(:

Nerazzurri dedi ki...

Gerrard adamı neden dövdü sadece beğendiği müziği açmadığı için mi? koskoca İngiltere'de olay öncesi doneler dikkatle incelenmiştir... Tahrik var mı yok mu bunlar önemli şeyler

M.T dedi ki...

Vurduğu yerde gol bitmiyor her zaman. Bazen de gül bitsin. Kredisi sonsuz Steve G'nin...

Keano dedi ki...

bu karar tam bir saçmalık.steven gerrard kendini yere atarak hakemleri nasıl kandırıyorsa,hakimleride bir şekilde aldatmayı başarmış ve açıklamasıda şu : "McGee bana vuracakmış gibi geldi. Önce davrandım. Sarhoşluk açısından 10 üzerinden 7 durumundaydım. Ama kontrolümü kaybetmedim"..aynı şeyi ronaldo yapsa herkez kro felan derdi heralde.tıpkı aşağıdaki fotoğraflarda olduğu gibi GIGGS = 11 > STEVIE ME! = 0 lol..Önümüzdeki sezon Liverpool'un yılı herkez rahat olsun Drogba sizi öper gene yarı finalde..

Ventisei26 dedi ki...

Avrupa'nın en çok kayrılan kulübü Liverpool bildiğiniz gibi. Gerrard'ta İngiltere'nin en çok kayrılan futbolcusu oldu böylece.

Hakemleri aldatmasını unutmadık hala!

Frente Atletico.

ACY dedi ki...

ohooo blogda iyice bir anti-liverpool hava seziyorum ali abi ne oluyor bizde başlarız bak arsenal şöle arsenal böle falan diye =) şaka bi yana ellerine sağlık gerrard'ım benm koskoca MBE olmak kolay diil kimmiş seni tutuklayacak olanlar şaşarım =)

Martin Eden dedi ki...

gerard'ın fotografı "ali okancı akıllı olsun akıllı" sözleriyle uyum sağlıyor :)

kebabman dedi ki...

Birincisi bu aksam Tranmere Rovers-ve Liverpool Genc takimi arasinda oynanan maca gittim.Supriz sekilde Gerrard'da ilk 11 de yer aldi ve macin 60.dakikasina kadar oynadi.Bir de gol atti.Genclere agabeylik yapti.Onlari pozisyona soktu,onlara gol firsatlari yaratti.Ama kaptanlik pazubantini takimin kaptanindan almamisti.
Mac 2-2 bitti.Tranmere hocasi John Barnes yedek kulubesinde cok heyecanliydi. Hazirlik maci olmasina ragmen ozellikle ikinci yarisi bizim 2B kategorisi,Bank Asya ligi ve cogu super lig maclarimizdan daha heyecanliydi.
Mac boyunca kale arkasinda oturan yaklasik 30 Tranmere taraftari Gerrard'in her top ile bulusmasinda Gerrard'i yuhaladilar..Bu sezon Gerrard bu tepkilerle bolca karsilasacak.
Joey Barton ile karsilastirdiginda aradaki fark cok.Bir tarafta 20 kez yumruklayan ve sucunu kabul eden birisi var,diger tarafta sucsuz oldugunu,kendisini savundugunu savunan birisi vardi.Davacinin avukati agzinin payini aldi.Gerrard'in olayina benzer ve cok daha kotuleri her hafta sonu Ingilterenin her yerinde milyonlarca defa olmaktadir..Cogunluguna polis gelmeye bile tenezzul etmemektedir.
Bu olayin bu asamaya bile gelmemesi gerekirdi.Israrla mahkeme istediler agizlarinin paylarini aldilar.
Davacinin avukati Gerrard'i sorgularken suclamasi soyleydi,sen HAYIR denilmesine aliskin birisi degilsin,birisi HAYIR deyince bunu kaldiramadin,bunun icin benim muvekkilime vurdun diyordu...
AMA muvekkilinin gorevi olmadigi halde neden herseye burnunu soktugunu aciklayamiyordu..Bana gore davaci olan iste Gerrard, iste firsat simdi ben ona benim kim oldugumu gostereyim edasiyla laga luga etmistir,Gerrard'ta bir tane yapistirmistir...Bana gore az bile yapmistir.Yumrugu yiyende aha bana piyango vurdu ,koseyi donecegim edasiyla polise ve avukatina gitmistir.

Buna benzer cok insan var..Benim isyerim var,bende etrafa sacacak cok param oldugunu dusunup aptal aptal suclamalarda bulunan insanlarda oldu..Kasitli olarak kendisini yere atip ,ayagim kaydi,basimi duvara vurdum,haftalarca ise gidemedim senin dukkanin guvenli degil,yer kaygandi vsr vsr ayaklariyla avukatlari araciligiyla mektup gonderenlerde oldu.Sigorta firmasini soyle, sucunu kabul et,muvekkilim icin firmandan tazminat talep edecegiz ,yoksa seni mahkemeye goturecegiz tehditi iceren mektuplari avukatlardanda aldim..Bende olanlari anlatip buyur goturmek istiyorsan gotur,orada kapisalim dedigimde hicbirinden cevap gelmedi :-)Kendilerine is cikartmak icin herseyi buyuten avukat sayisi azinsanamayacak kadar cok..
Eger buna benzer olaylar(Gerrard'in yasadigi gibiler) mahkemeye gidecek olsa,her sokakta bir mahkeme kurulmasi gerekir.Cok sabirli bir kisilige sahip olmama ragmen benim basima da defalarca gelmistir.Illa beni dov diye limiti zorlayanlar her sene karsima cikiyor.Bana avukati araciligi ile mektup gondertenler,tazminat davasi acmak isteyenler oluyor. Kendi avukatimi bile devreye sokmadan onlarin avukatlarinin agizlarinin paylarini vermisimdir.
Dayak yiyenlerden bazilari birkac gun sonra baskalarina dukkanin camini kirdirtarak oc aldiklarini sanmislardir.

Olay bundan ibaret.Bana gore gundeme bile gelmemesi gereken bir olaydi.

Liverpool'da degil,Ingiltere'nin her yerindeki juri Gerrad'i sucsuz bulurdu.Onu sadece azili Everton taraftarlarindan olusan ve tek dertleri ondan oc almak isteyen bir juri suclu bulabilirdi fakat oyle bir jurinin olusma ihtimalide sifirin altindadir.

Merak eden varsa bugunku macta Tranmere Rovers'i destekledim.Mahallemizin takimi sayilir.
Boylece bu basliga en ciddi mesaji atan kisi de ben oldum :-)
Burada hayat devam ediyor,14 yasindaki oglu yanimda misafirim olan universite arkadasim ve hanimi ise burada domuz gribinden herkesin öldugunu saniyor :-) Oglumuzada bulasır dıye korkudan titriyorlar.Aman oglumuz dışarı cıkmasın ,aman oglumuz oraya buraya gitmesin diyorlar :-)
Halbuki domuz gribi 1940'lardan itibaren insan hayatinda ve dunya nufusunun yarisina bulasip gecmistir.
Araba carpar diye yola cikmamazlik olmaz.Panik yok hersey yolunda ve Gerrard'da formunda :-)

ozdemirmusta dedi ki...

gerrard saha içinde en efendi adamalardan biridir.. Arada kafası atabilir postasını koyar, marizler bi iki kişiyi, atar gerginligini. normaldir :)

Burak Eken dedi ki...

Bence milli takım için gol sözü alıp serbest bırakmışlardır. :)