14 Ekim 2009 Çarşamba

101 NUMARALI FUTBOLCU

Asya Kupası eleme grubunda Avustralya sahasında Umman'ı Tim Cahill'in golüyle 1-0 mağlup etti. Maçın ilginç görüntülerinden biri Avustralyalı Dario Vidosic'in 101 numaralı formayla mücadele etmesiydi. 3 haneli forma numarasını ben ilk kez görüyorum. Daha önce resmi bir maçta gören var mı? Vidosic 4 gün önce Hollanda ile oynadıkları dostluk maçında da 22 numaralı formayı giymiş. Bu maç neden 101, sağda solda bakındım ama sebebini öğrenemedim. Aklıma 101 ile ilgili gelen ilk şey George Orwell'ın 1984 adlı romanında geçen ve korkuyu simgeleyen oda yani Room 101. Bununla ilgili olduğunu da hiç sanmıyorum. Aydınlatan olursa sevinirim.

11 yorum:

felix mourinho dedi ki...

valla yıllar evvel, luce zamanı yani, beşiktaş'ın uzakdoğu'da kamp yaptığı zamanda john leshiba mosheau'nun formasını giydiği bir afrika takımından bazı futbolcular, kaiser chiefs yanılmıyorsam, 3 haneli formalarla sahaya çıkmıştı. gökhan telkenar'da o gün, işte bu ülkede özel izinle giyebiliyorlar felan demişti. hafızam beni yanıltmıyorsa tabii. ama zor bi ihtimal yani yanılmam.

101 giriş anlamında da olabilir. milli takım'a giriş. national team 101. :)

Jean dedi ki...

Diego Souza'da -nedendir bilmem- bir maçta 100 numaralı formayı giymişti yanlış hatırlamıyorsam.

Her Yol Roma dedi ki...

http://thefootballtragic.blogspot.com/2009/10/moving-on.html

Burada şöyle bir şey var;

"When the far more mobile Wilkshire joined Culina in the middle, that area suddenly began to click. Vidosic, too, made a good impression on the right, playing somewhat better than he did against the Netherlands on Saturday. Disgracefully, by the way, he was forced to wear the number 101 on his shirt. Whoever was responsible for that deserves some time in Room 101."

Bu arada 100 numara giyen olmuştu;

http://vliegendenederlander.blogspot.com/2008/04/100-numarali-adam.html

alt + 168 dedi ki...

adriano 100 giymişti galiba.

Schumy dedi ki...

Tabata olayı gibi olmasın bu da ?

10 veya 11 isteyen bir oyuncuya 101 vermek gibi.

10,5 numara misali :)

K. A. dedi ki...

her hangi sayı tabanına göre kulübünde giydiği 21 numarayı mı elde ediyor diye baktım, uymadı. the hitchhiker's guide to the galaxy'den dolayı 42 elde ediyor mu dedim o da değil. en mantıklı cevap 2 tabanında elde ettiğim 5. 5 numaralı formaya hasret olabilir.

K. A. dedi ki...

ters yazmışım ayrıca. 2 tabanından çeviriyorum 101'i.

HaCiTo dedi ki...

@ felix,

2003-04 sezonu öncesi Kore'de düzenlenen Barış Kupası'nda Kaizer Chiefs takımında 115 numaralı formayı giyen oyuncu Swaziland asıllı sağ kanat Siza Dlamini'dir. Saygılar...

YZ Şahin dedi ki...

100 numara için güzel yorumlar yapılabilirdi ama 101 ilginç olmuş evet :)

ege dedi ki...

101.milli macı olabılırmı

K. A. dedi ki...

3.milli maçıydı. sakatlık geçirmişti belki de sakatlığının süresidir 101 gün. belki de internette çok zaman geçiriyordur lol gibi düşünmüştür 101'i ya da ben internette fazla zaman geçiyorum. bilemedim onu.