29 Eylül 2010 Çarşamba

ESKİŞEHİRSPOR İÇİN HAYIRLISI OLMUŞ!

Rıza Çalımbay'ın açıklamalarını hayretle okudum. Kabulümdür Eskişehirspor'u uzun yıllar sonra şahlandıran, evinde büyük takımların korkulu rüyası olan bir takım haline getiren kendisidir. Emeği büyüktür. Ancak "Ümit Karan oyuncuları arayarak, 'iyi oynamayın, Rıza hoca gitsin, ben tekrar geleceğim' demiş" şeklinde açıklama yaptığına inanmak istemiyorum. Ümit Karan bunu yapmış olabilir ya da olmayabilir, orasını bilemem. Ancak ne olursa olsun bu ifadelerden oyuncuların Ümit Karan'dan etkilenerek gerçek performanslarını sergilemedikleri ve Rıza Çalımbay'ın sonunu eski golcüsünün hazırladığı anlaşılıyor. Eğer böyleyse zaten Rıza hocanın o koltukta işi kalmamış. Eğer eski bir futbolcu takım üzerinde ondan daha etkiliyse Rıza Çalımbay ipin ucunu çoktan kaçırmış. Geçen sene Youla ile de problem yaşamış, kullanılan ağır ifade ve suçlamalardan sonra mahkemelik olmuşlardı. Kıssadan hisse taktiksel konularda işini iyi yapmış, takımı iyi çalıştırmış olabilir ama bir teknik direktör olarak takımın sevk ve idaresi konusunda son dönemde sıkıntı yaşadığı ortada. Otoritesini kaybetmiş bir teknik adamın yapması gereken de iki şey var; ya sözünü dinlemeyenleri göndereceksin ya da sen gideceksin! Hayırlısı olmuş!

8 yorum:

mel dedi ki...

aslında sezon basında söleşme uzatmakla hata yapıldı. rıza hoca takımı kaliteli seviyeye getirerek görevini tamamlamıstı. bundan sonraki adımlar icin yeni teknik adam lazımdı ve beklenen son gercekleşti

Chevic dedi ki...

hayırlısı olmuştan sonra gelen ünlem işareti biraz garibime gitti hocam :)
Ümit Karan seni de mi aradı :) ?

Adsız dedi ki...

"Golleri ben kaçırdım, golleri ben yedim. İyi orta yapamadım, defansta iyi duramadım. Rıza'nın suçu ne? Ben anlamadım" demiş R.Çalımbay. E oyunculara bunları sen yaptıracaksın bi zahmet. Gidip ben mi yaptırayım. Bu mantalite ile teknik direktörlük mü olur ya.

mustafa dedi ki...

sezon başı sözleşmeyi uzatmayıp yeni bi teknik direktörle anlaşmaları daha hayırlı olurdu...
kayseri mesela ertuğrul sağlam,tolunay kafkas ve şimdi şota...en az 2 sene şota burda kalacağını biliyor ve takımı daha iyi bi yere getireceğinin sinyalini de veriyor..rıza hoca takımı bi yere getirdi bundan sonrasını başkasına bırakcaktı....

Sıradanbirblog dedi ki...

Stres altında yapılmış talihsiz açılamalara bence aşırı ve haksız bir karşılık vermişsiniz. Bir kere hoca yönetim tarafından desteklenmez ise, 25 profesyonel oyuncuya liderlik yapması mümkün değil. Liderlik tabiki, dürüstlük, kişisel kalite, teknik bilgi gibi yetkinliklerden beslenir. Ama biçimsel organizasyondan da destek almalıdır. Yönetim destek vermez ise, paraya değer veren sporcu ve menejerler lideri yer.

ibrahim dedi ki...

alakasız olacak biraz ama PES2011 lansmanı ile ilgili post bekliyoruz :)

sunshine dedi ki...

Sen takımın kaptanını kadro dışı bırak ve hiçbir açıklama getiremeyip yuvarlak cevaplar ver ondan sonra postalanınca oraya buraya çamur at.

non of your business dedi ki...

ümit karan tek başına hocayı gönderemez belki ama hocanın gönderilemesinde katkısı bulunmuştur belki. gerçekleri bilmiyoruz ama türkiye şartlarında bunlar çok olağandışı şeyler değil. ümit karan'ı sütten çıkmış ak kaşık gibi göstermek bu kadar kolay olmamalı.