22 Eylül 2010 Çarşamba

SORUN İKLİMDE(!) GALİBA

Espanyol Başkanı Daniel Sánchez Llibre: Bu maçın hakemi Clos Gomez bundan böyle La Liga'da düdük çalmamalı. Onun yeri kesinlikle alt ligler. Hayatım boyunca bu kadar kötü yönetim görmemiştim.

Espanyol Teknik Direktörü Mauricio Pochettino: Futboldan bahsetmek anlamsız. Tüm İspanya neler olduğunu gördü. Bugün tam bir hakem rezaleti yaşadık. Takımım Espanyol'a hakemler tarafından daha fazla saygı gösterilmesini istiyorum.

Kendisine skorla ve yaptığı oyuncu değişiklikleriyle ilgili yöneltilen bir soru üzerine Real Madrid Teknik Direktörü Jose Mourinho: Kazandığımız için mutluyum. Çünkü tam anlamıyla bir patates tarlasında oynuyoruz. Ben 10 milyon teknik adamın olduğu bir ülkede doğdum. Şu anda da 40 milyon teknik adamın olduğu bir ülkede çalışıyorum. Ama gerçek şu ki, Real Madrid 1 teknik adama sahip ve kararları o verir.

Real Madrid'in dün akşam 3-0 kazandığı Espanyol maçı sonrası yapılan birkaç açıklama böyle. Hakem ve saha zemini ile ilgili yapılan konuşmalar bu topraklardakine ne kadar da benziyor. Sanırım insanları ve tabiatı etkileyen iklimde bir sorun var.

Hiç yorum yok: