20 Ekim 2008 Pazartesi

SKIBBE'NİN ONURU???


Günlerdir yazacağım bir türlü fırsat olmadı. Galatasaray Kulübü Başkanı ve yöneticileri ne düşünüyor, ne yapmak istiyor, ne uyguluyor? Skibbe'den memnun olunmadığı apaçık ortada. Ama yönetim bir şekilde Alman teknik adamı kovmak istemiyor bana göre. Onun istifa etmesini istiyorlar. Bu anlamda en bitirici hamleyi yardımcılarının görevine son vererek yaptılar. Davala ve Boekamp Florya'dan kovuldu. Bir teknik adamın yardımcılarını yönetim nasıl kovabilir? Şöyleki; teknik direktör çıkar derki "ben yardımcılarımdan memnun değilim, bana ve takıma hiçbir faydaları yok. Onların yerine başkaları ile çalışmak istiyorum." Bunun üzerine yönetim de icabına bakar ve yardımcıların işine son verir. Davala ve Boekamp'ın görevine son verilmesi mantıklı olarak ancak bu şekilde kabul edilebilir. Bir de şöyle bir ihtimal var. Yönetim antrenmanları takip ediyordur, bakarlar gerçekten bu iki adamın Skibbe'ye faydası yok, kendilerince ya da teknik direktöre de kabul ettirerek karar alır ve yardımcıları kovar. Şu anki durum ençok buna benziyor. Ama bu yaşananların ardından halen Skibbe'nin çıkıp "Davala ve Boekamp'tan memnundum ikisi de işlerini iyi yapıyorlardı" demesi bu noktada soru işaretlerini arttırıyor. Çünkü bu göz göre göre yönetimin Skibbe'nin düşüncelerine önem vermediği, onu fazla takmadığı anlamına gelir. O halde adama sormazlar mı? Skibbe senin hiç onurun yok mu? Futbolcular senin kariyerine ağır basıyor, yönetim de seni takmıyor, sen hala niye o koltuktasın?

1 yorum:

Ortega dedi ki...

Aralık ayına kadar Skibbe'yle idare edip, o dönem Luce'yi getirmeyi düşünüyorlar sanki. Ama bana kalırsa Luce'nin aklı Fenerbahçe'de, orası ayrı.