11 Aralık 2008 Perşembe

BAYRAM'IN 3. GÜNÜ


Bayram'ın 3. günü. Sabah kalkmışım işe gitmek üzere giyiniyorum. Eşim izinli, ailem izinli, arkadaşlarım izinli, ben işe gidiyorum. "Olsun buna da şükür işimiz var bu devirde" klişesini içimden birkaç kez tekrarlayarak yola koyuluyorum. Şirkete geldikten sonra arkadaşlarla işleri kolayladıktan sonra akşam üzeri bahis dünyasına dalıyorum. 8 şampiyonlar ligi maçı var, her seferinde az maç seçicem desem de olmuyor içim içimi yiyor, 8 maça da oynuyorum. İlk andan itibaren kafamda D.Kiev'in sahasında Fenerbahçe'yi yeneceği var, 1-0 kazanacak diyorum hem de. D.Kiev'e çok güvendiğimden değil, Fenerbahçe kötü oynuyor deplasmanlarda. Yapıyorum kuponu akşam tv karşısında 90 dakika heyecan var diyorum. Sahadaki futbol beni sıkacak biliyorum ama en azından heyecanı arttıracak bir kağıt parçası var elimde. Eve geliyorum eşim harika bir sofra hazırlamış, ellerine sağlık, yemeklerimizi yiyor ve tv karşısına geçiyorum. Maç başlıyor, 10. dakikada sıkılmaya başlıyorum, elimde kumanda diğer maçların skorlarına bakmak için NtvSpor ile Star arasında zaplıyorum. Ama daha çok NtvSpor'dayım. M.United maçın başında atmış, üst oynamışım oh diyorum. Ama o ne Bayern öne geçiyor Lyon deplasmanında, ardından 2 ve 3. goller. Lyon'a çifte şans oynamışım, n'oluyor yaw Bayern'e bak, ulan Klinsmann kurtardın paçayı iyice, Hoffenheim'a son dakikada at kazan, Lyon'da biranda 3 gol bul, keyfin yerine gelmiştir diyorum. Benim kupon yatma eğiliminde. Fenerbahçe de Volkan'ın kuş gibi havalandığı anda Eremenko'dan golü yiyor. Ama futbol sıkıcı bir türlü kitlenemiyorum maça. İlk yarılar bitiyor, bir wc molası benden de. İkinci yarıda ümidim var Lyon'dan. Kalbim temiz galiba Lyon atmaya başlıyor golleri, 2-3'e geliyor skor ama tıkanıyor. 1-2 maçta daha işler benim için yolunda gitmiyor. Kiev'e dönüyorum tekrar Alex çıkıyor Ali Bilgin giriyor, Alex çok kötüydü gerçekten, olsun varsın birkaç maç o da kötü oynasın. Maldonado da oyunda tamam diyorum 2 gol bulması gereken Fener iyice tıkandı, tükendi. Pozisyon bulamıyor Fener. Tekrar NtvSpor'dayım Lyon'dan gol bekliyorum, atacak inanıyorum, heyecanım yüksek. Maçların bitmesine 15 dakika kalmış, takkk elektrik gidiyor. Haydaaa bayram günü olacak iş mi! Bekle bekle gelmiyor. Amaan be yazıklar olsun diyorum yatağın yolunu tutuyorum. Kafamı yastığa koyduğumda "hadi be Lyon" diyorum. Sabah oluyor elektrik gelmiş, Lyon atamamış benim kupon yatmış, Fener'de Maldonado'da kırmızı kart görmüş cami duvarına işemiş. Devre arasında gönderirler bunu diyorum, zaten beni koysan etrafımdaki 3-5 kişiye ben de pası ulaştırırım. Fenerbahçe Avrupa'ya veda ediyor. Dinamo Kiev Uefa'da. Shaktar Donetsk ve Metalist Kharkiv ile birlikte 3 Ukrayna takımı Uefa'da yoluna devam ediyor. Galatasaray'ın muhtemel rakiplerinden. En güzel deplasman Kiev diyorum, Galatasaray'a başarılar diliyorum. Bu arada yine işteyim. Şükürler olsun işimiz var!

3 yorum:

Robaggio dedi ki...

dışarıdan bakınca birçok kişinin hayalini süsleyen bir işe sahipsiniz aslında ama hepimiz de insanız :) bayramın 3.günü işe gitmek iş ne olursa olsun koyuyor demek ki..
lambujada alper bey yazmıştı bir aralar..
"çalışmak güzel birşey olsa üstüne para vermezler"

petit dedi ki...

Sadece Lyon maçıysa takip için keşke CNN Türk'ü açsaydın :) Açıkçası ben 3 kanal arasında döndüm. Star, CNN Türk arada diğer maç sonuçları için NTV Spor.

UzunPaslar dedi ki...

8 maça birden oynamak da gerçekten değişik bir fanteziymiş.

örneğin ben, 8 maça birden oynasam o şaşkınlıkla kuponu yaparken herşeyi birbirine karıştırır ve 0 çekerdim.

eğer yatan yalnız lyon maçı olduysa işler hiç de fena gitmemiş hani.