9 Nisan 2009 Perşembe

HENRY & RIBERY

Henry klasik iyi oyunlarından birini ortaya koydu ve Otto'yu tabiri caizse madara etti, golünü de attı. Ribery kendisinden beklenenin %10'unu veremedi Barcelona karşısında, Dani Alves'in karşısında eridi bitti. Bizim canavar birşeyler anlatıyor vatandaşına maçın ardından, Alves'den mi dert yanıyor acep?

RIBERY: ___________________________________________
HENRY: ___________________________________________


NOT: Bu arada anketimiz halen devam ediyor; Barcelona'nın en iyi 2. oyuncusu kim?

13 yorum:

alengir dedi ki...

Ribery:Abboovv,bana Benzema dediydi ama "Nou Camp'a gidenleri çok kötü benzetiyorlar Ribery abi,hiç boşuna İspanyalara kadar gidip boşuna masraf yapmayın" diye de ben inanmamıştım!

Henry:Eee oğlum arayıp bana sorsaydın ya,söylerdim ben sana:)

varol döken dedi ki...

ribery: abi bildiğin bir mekan var mı buralarda, şöyle kafayı çekip bu geceyi unutacağım...

henry: gel yeğenim gel seni kötü balıkçıya götüreyim ben

:)

İzmir dedi ki...

Ribery:abi caktırmadan sizin başkana sorsana ya beni almak istermi bunlardan bi cacık olacagı yok

Henry:olum adamlar seni bırakmıyacaklarını söylüyorlar nasıl gelecen bize ?

Ribery:abi rahat ol ya GALATASARAY dan nasıl kaçtıysam burdan da kaçarım

Henry:olum senden korkulur hea :)

venezia dedi ki...

Ribery : olum sana dediydim bak bu sarkozy'den bi nane olmaz diye,aha bak gördün mü yine atıp tutmaya başlamış türkiye hakkında zaten kaçarcasına ayrıldım ordan yani tırsıyorum mütemadiyen ihale bana kalıcak diye.
Henry : aman diyim tertip bu konuları böyle ulu orta konuşmayalım malum dinLeniyoruz 7/24 !!

memduh95 dedi ki...

ribery: abi neymiş katalan hatunları ağzım açık kaldı, elimle kapatabiliyorum anca.
henry: ben boşuna mı geldim rahatı bırakıp sandın cücük?

Kayaoğlu 29 dedi ki...

Ali Bey, Otto degil Oddo olacak: Massimo Oddo.

CaRtMaNtR dedi ki...

henry: gel birader bi öpeyim seni :D
ribery: olmaz abi sucuk (yada 4 gol) yedik

Sinan Kolat dedi ki...

Ribery: Abi caktirma, beni soyle montunun icine al, kaybet ortalardan. Yok mu sizde transfer icin adam kaciran yonetici, beni de kacirsinlar

Henry: Kafan mi guzel olm senin, goller agir gelmis sana

Ali abinin cani Otto'ya gitmek istiyo heralde

Adem dedi ki...

Henry: Hayırdır Franck? Ne oldu ağzına?

Ribery: Abi, siz bizim yarısahada takıldığınız için göremediniz galiba.. Alves'le beni bir kere geçirmesi konusunda anlaştık...

Henry: ee?

Ribery: eesi... ühühühü.. gülmeyeceksin ama?

Tunç Komutekir dedi ki...

Ribery:abi ağzımı kapatayım bir orası kaldı gol atamadığınız
Henry:Dur abi messi duymasın valla affetmez.
Ribery: Formanı versene bi fotoğraf çektiriyim..

horozmania dedi ki...

ribery: abi maçtan önce sarımsak yemiştim kusura bakma.

Henry:uuu. senden mi geliyordu o koku.

ACY dedi ki...

f.r. : haci sizin kaportaya bi haber saliverde sizin sol kanada monte etsin beni valla yerinde gozum yok eto'oya 5 basarsin sen zaten ilerde tek oynarsin he haci be hadi be yap bi guzellik be..

t.h. : olum valla olmaz lan beni keser seni koyar valla mevzu cikaririm hayatta solemem reale git takiliriz gecelere..

Murat1905 dedi ki...

(Bir Avr.Yakası & Kurtlar Vadisi karışımı da benden olsun)

Ribery: Abooovvv terledim haa Thierry!
Henry: Maçtan önce İbrahim'e de dedim terleyeceğinizi Fraknkım. Demedim mi İbrahim?