28 Temmuz 2009 Salı

ETOO'NUN TANITIMI

Samuel Etoo'nun taraftarla buluşması İnter'in tesislerinde yapılmış. Kamerunlu'yu karşılamak için gelen taraftar sayısı 500 civarında. İspanya'da geçirdiği 13 yılın ardından Barcelona taraftarlarına teşekkür etmiş. Ibra'ya da gönderme yapmış. "Formamdaki Inter'in logosunu şu an öpmüyorum. Çünkü öncelikle Inter taraftarlarının güvenini kazanmam gerekiyor. Buraya Inter tarihini yeniden yazmak için geldim" demiş. Mourinho da övmüş Kamerunlu'yu. "Bana benziyor" demiş, "Kaybettiğimde ben de eve asla mutlu gidemem. Bugün sahaya sürsem 90 dakika olmasa bile oynayabilecek düzeyde. Fiziği çok güçlü ve formu da yerinde." Halen bu transferden Inter'in daha karlı çıktığına inanıyorum. Milito-Eto'o forveti ligi zaten siler süpürür. Avrupa'da da başarı bekliyorum bu sezon. Ama öncelikle Etoo'nun rakip takım tribünlerine kulaklarını tıkaması gerekecek. Zaragoza taraftarlarından daha beterdir İtalyan taraftarlar. Aksi halde Balotelli ile birlikte el ele sahayı terkederken görebiliriz Etoo'yu.

Bu arada İbrahimovic de sol elinden bıçak altına yatacak ve 3 hafta sahalardan uzak kalacak. 19 Ağustos'ta M.City ile oynanacak özel maça yetişmesi bekleniyor.

5 yorum:

Ventisei26 dedi ki...

Faşist Inter taraftarları Eto'o'ya nasıl davranacak merak ediyorum.

Unknown dedi ki...

eto'o da yıldız tozu yok.Tamam skorer oyuncu ama yıldız asla değil benim gözümde.

Rommel dedi ki...

@ ventisei26

balotelliye, vieraya, muntariye nasıl davrandılarsa öyle davranırlar..

varol döken dedi ki...

yıldız tozu olmayabilir ama bu motivasyon ve hırsla etoo bazılarına toz yutturacak bence:)

venezia dedi ki...

lazio deplasmanı da heyecanlandırmıyor değil hani insanı, herhalde bu gidişle en çok insan muamelesini livorno'da görecektir eto'o

ibra'nın yanında gelen 500 kişi komik kaçmış biraz.