30 Ekim 2009 Cuma

DEVLETŞAH & BEN

Devletşah'ın mutfağına girdim geçen akşam. Tanımayanlar için söyliyeyim, Devletşah en çok takip edilen yemek blogger'ı. Yemek bloglarının Aceto'su da diyebiliriz. Makarna yapacaktık beraber. Ama biraz gergindi kendileri. Çalışanları taze nane almadıkları için biraz sinirlenmişti. Kızgın Devletşah'ı görünce korktum ne yalan söyliyeyim, yanlış birşey yaparsam benim de kafama her an tencereyi geçirebilir diye düşündüm. Bakmayın öyle ufak tefek olduğuna! Şaka şaka! Çok tatlı ve sempatik biri. Hem futbol üzerine keyifli bir sohbet yaptık hem de makarna pişirdik. Ne makarnası yaptığımızı sormayacaksınız heralde! Üzerimize domates sosları falan sıçrasa da, Devletşah blender'ı çalıştırmayı başaramayıp benim maharetli parmaklarıma ihtiyaç duysa da en sonunda lezzetli bir makarna yapmayı başardık. Bir gün bana konuk olursanız sizlere de yaparım.

6 yorum:

varol döken dedi ki...

hadi hadi o gün aç kaldın da ondan kaşarlı dürüm yiyordun taksim de...

yeme bizi:)

PENNEARABIATA dedi ki...

hahaha o gün değildi kardeşim. ben her gün taksimdeyim.

Unknown dedi ki...

Devletşah aynı zamanda sıkı bir FriendFeedçi sizi de bekleriz oralara :)

Dobrowski dedi ki...

acıktığım şu dakikalarda aklıma sezercikten şu replik geldi:

-çok mu tatlı

-ımmm baldan tatlı

- bigün bende yicem

:)

Devletsah dedi ki...

Gören duyan da eli maşalı sanır beni... Gidip bir de asık suratlı fotoğraflarımı koymuşsun tam olmuş...

Neyse, iyi ki geldin. Şimdi sıra bende hangi stadda buluşacağız?

PENNEARABIATA dedi ki...

@devletşah

elif'in çektiği fotolar bunlardan ibaretti. ama asık suratlı da değilsin yani abartmayalım lütfen. :) güney afrika'ya gitmeye ne dersin, dünya kupasına?